Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Ble satt 12 dager tilbake, og fikk ny termin 20. mai. Men vi får vel se tenker jeg! Om det stemmer, så testet jeg positivt veeeldig raskt etter befruktning da ihvertfall! Samme kan det være, bare bebien min kommer ut, og er frisk og fin!
3 fantastiske Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Gratulerer!!! Gleder meg til min ordinære ul også er her Blir spennende å se når bebien din kommer da ja Fikk dere vite kjønn eller?
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Tror nok bebien kommer før 20. mai, for mannen var borte noen dager rundt den aktuelle befruktningsdatoen, så den terminen kan uansett ikke stemme! Ikke tror jeg på "jomfrufødsel" heller! Men det viktigste er jo at bebien kommer til nogenlunde rett tid, og har det bra! Jordmora mente at OM det skulle vise seg å være gutt, så var han dårlig utstyrt, for ikkenoe tydet på utoverutstyr, men hun kunne ikke si noe sikkert pga dårlig bildekvalitet. Inntil videre kaller vi bebien for hun eller vesla, så får vi se! Har tenkt å ta en 3d-ul etter hvert, så kanskje vi blir sikrere da! Med to gutter fra før, og visshet om at dette er siste ungen vi skal ha, hadde det så klart vært morsomt med ei jente, men for all del, vi tar det vi får denne gangen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå