Gå til innhold

prøvde ut hun som ble anbefalt og lurer på om noen får det samme??

Anbefalte innlegg

det var en link til en hjemmeside med en spådame som var detaljet. det var hun på meg og, men hun sa at vi ventet en gutt, mens på ul sa jordmor jente.... jeg lurer derfor på om det er noen andre her som og får gutt på meg??

hun sa at jeg vil føde kl 04.00 , men ingenting om mnd eller dato, er det noen som har lyst til å kikke??

født 15.08.84

Fortsetter under...

får opp gutt på deg, har du barn fra før? Har du to gutter? Får opp tre barn på deg.

Ser du evt når jeg blir gravid neste gang? ikke prøve. Så kanskje snakk om et par år. Får du opp noe? evt kjønn? Takktakk

min dato300482

jeg synes det er så vanskelig med tid, men veldig positive kort det neste halvåret hvertfall, mye vekst, ikke nødvendigvis i forhold til familie, men vekst i forhold til deg selv, utvikling. når du blir gravid, så bare skjer det og dere planlegger ikke. jeg fikk jente på deg.

har du fått ny mann?? føler så sterkt at du har gått ut av et forhold.. barn fra før av med en annen mann kanskje??

jeg har forresten en jente fra før av, mange som sier tre barn på meg, men litt uenighet om det er jeg som skal ha tre eller om at bonusdatteren min teller som nr tre :-) termin 1 feb :-)

Er i stabilt forhold med mannen, men vurdere og "avslutte" arbeidsforholdet mitt;)Samme far til alle tre;)

Da tror jeg gutt på deg, fikk i vertfall mye guttekort på deg;)

Annonse

hehe, blir spennende da :-) tror gubben blir fornøyd med gutt jaffal i og med at han har to jenter nå og ønsker vel ikke flere barn når vi har fått ut den i magen :-)

ja,ja, der ser du... :-) det er ikke så lett over nettet... men hvis det var kort i forhold til arbeidsforhold jeg fikk opp og ikke gubben, så bør du vel ikke bli så mye lenger i den jobben..... men ser hvertfall vekst og positivitet rundt deg i nær fremtid, du må vare vinne en kamp først :-)

Syns ikke de er så lett over nett heller;)

Hvvordan spår du kjønn? Jeg spør korta og ender opp med et hoff kort, men føler det kan av og til representer andre ting, men det er så vanskelig og tolk over nett ja:)

Tror en gutt hadde vært velkommen her og, har tre jenter;)

jeg pleier å legge et legg der jeg får fortid, nåtid og framtid, og da får man jo masse generelle ting, også bare begynner jeg å snakke om det jeg får inn.... derfor synes jeg det er veldig vanskelig å bare se på kjønn og tid etc... men jeg legger kort og får en følelse - og av og til legger jeg vanlige kort og... der har jeg en bok som jeg kan følge... bruker det i tillegg om jeg er usikker... egentlig er det gubben som er spåmannen i huset, men da jeg ble sammen med han så syntes jeg det var spennende.. gjorde masse alternativt, og spådde mange, men plutselig sa det stopp, og jeg har hatt lang pause, men nå i det siste har jeg begynt å ta de litt opp igjen :-)

har gått et par ganger til en astrolog som heter ingrid wahl - og hu er fantastisk :-)

det er det jeg ikke vet, jeg har møtt henne de to gangene jeg har vært hos henne, men aner ikke om hun gjør det over mail og, tlf, men du kan jo høre.

mail: [email protected]

ps: jeg skrev til henne for et par dager siden og ikke fått svar,. så mulig hun er midt oppi flytteprosessen....

lykke te :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...