Gjest Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Da har eg vert på ul i dag eg fikk beskjed om at eg ikke kom tilm å få ord.ul før i slutten av januar og syns det va så lenge å vente så bestillte en på volvat til i dag, er 15+5 (etter min og ul-regningen, 15+6 etter legens regning) Fikk se en frisk og sprellende liten baby, som hoppet rundt og koste seg der inne i magen. Vinket med hånden og gjespet/svelgte vann. Utroooolig spesiellt å se babyen sin for første gang!!! Har bare hørt hjertelyden så vidt en gang tidligere (for to uker siden) så var en stor opplevelse å både se og høre i dag Utrolig lettet for at alt er bra Har gått litt mer opp for meg nå merker eg, kjempedeilig Fikk desverre ikke vite kjønnet da morkaken låg fremme med magen og fikk ikke snudd "kameraet" slik at hun fikk se rett på kjønnet, men er jo også veldig tidlig så kan jo være hun såg noe for det men ikke var sikker...vi får vente å se om det går an å se den 4 januar når eg skal på ord.ul. Ble mye dette men måtte bare dele gleden litt
SolRikke Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Deler gleden med deg Jeg og sambo klarte heller ikke å vente til slutten av januar, og bestilte time på Volvat. Var der den 7 desember, og så ett lite nurk. Veldig spesiell følelse altså! Og absolutt verdt de 1000,- det kostet synes jeg
Maibaby:) Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 så flott at babyen var frisk og rask har også vært på ultralyd idag og sett vår lille spire!! en fantastisk opplevelse begynne å bli mer virkelig nå ja!!! nå skal de neste mnd bare nytes, og brukes til shopping, hihi
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Betalte 1239 inkl. tre bilder...SVINDYRT men absolutt verdt det
Maibaby:) Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 jeg gikk til jordmor janne i stavanger fikk se babyen i 3D, fikk 2 bilder og 2 filmer for 500 kroner!!! hun tok seg god tid, og fortalte alt hun skjekket!!! kan virkelig anbefales!!!
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Åh steike! Ja synd eg har flyttet fra stavanger nå da og bor i bergen hehe, hvis ikke skulle eg absolutt gått til henne ser eg heeh dere er heldige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå