Gå til innhold

Inspirert nå! Fortell om morsomme pranks på jobben :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husets herre jobbet på support, og når en gjeng datanerder samles i samme lokale MÅ det bli litt kødding...

En gang han kom inn etter pausen, hadde noen satt et bilde av David Hasselhoff i badebukse som bakgrunnsbilde på maskina hans, og ikke pokker om han klarte å få det vekk.

Ei venninne fortalte om følgende spøk;

Hun gikk inn på pc'n til en kollega og aktiverte tekst-til-tale-programmet, og skrudde så volumet veeeldig langt ned. Hun fikk skjult at programmet var på.

Kollegaen kom inn, satte seg ned, begynte å skrive...og kunne ikke fatte hvor den mumlingen kom fra? De lot ham bli litt smågal før de avslørte det ;o)

Ellers er det jo klassikere som å dekke hele arbeidspulten med post it, clingfilme bilen, tømme tastaturet for innmat og så karse i det (gjerne fredag, så vedkommende har et nydelig lite bed på mandag!), ta mobilen og kødde med språkinnstillingene...

Skrevet

En skikkelig illeluktende ost ble smurt under pulten og på tastaturet til en kollega (av en annen kollega). Det var i grunnen ustyrtelig morsomt, problemet var bare at vi delte kontor. Det stinka ost i ukesvis.

Hmmm...kanskje på tide med hevn......Karse var et alternativ. Om ikke det lukter så vil han iallefall bli plaget litt.

Skrevet

Da jeg jobbet i politiet skiftet vi lås i døra på kontoret til avdelingssjefen og byttet ut dørskiltet med "Psykiastrisk avdeling B". Filmet det hele når han forsøkte å låse opp kontoret og ansiktet hans da han så skiltet. Priceless:D

Som student jobbet jeg en kort periode på kundeservice hos Telenor. Da sendte jeg en lang klagemail til en kollega som at jeg hadde hatt en montør til å koble opp bredbånd og da han gikk var kattungen borte. Det måtte ha vært han som hadde stjålet den, blablabla. Haha! Fikk lang mail tilbake om at han skulle undersøke saken nærmere;)

Og så var det 1.april da jeg fikk personalkontoret, også i politiet, til så skrive ut melding om allmøte om likestilling og at nå skulle kvinner gå først på alle stillinger som ble utlyst både internt og eksternt. OI, det ble oppstyr!!! HAHA!

Skrevet

en kollega av meg har en veldig rotete pult, MEN har full kontroll på det hele og har sitt eget system på papirene... altså... INGEN må under NOEN omstendighet RØRE bunkene med papirer...

såååå, da han fyllte 50år nå, så var vi noen som møtte opp tidlig på jobb og rett og slett løftet pulten hans til et annet rom, slik at den var utenfor synsvidde for han... så erstattet vi pulten med en likedan, ny pult... plasserte kaffikoppen hans der (som vi hadde vaska), pc skjermen og tastaturet satte vi også på plass...

Så når han kom på jobb så såg det rett og slett ut som om hele pulten hadde blitt rydda!

Å dere skulle sett fjeset hans!! Han fikk en veeeldig merkelig og nervøs latter....hehehe.....

og han ble veldig lettet når han fikk vite at pulten sto på naborommet, uten at et papir hadde blitt rørt :)

det var MORSOMT!!

Skrevet

Genialt med pultflytting! LOL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...