Gå til innhold

Fomle, kan du se hit? (at...)

Anbefalte innlegg

Ser du noen graviditet på meg i den nærmeste fremtid? :-)

08.11.70

At....

Jeg la kort på deg nå, og jeg tror ikke du er gravid nå, og at du faktisk blir litt lei deg når tr kommer, for jeg tror du egentlig er klar for 1 til og har lyst på en nytt svangerskap :-) Og mot all formodning at du er det, så tror jeg ikke den sitter, skal kanskje ikke si det men det er følelsen jeg får, og det er da samme skuffelsen som jeg skrev ovenfor. Jeg får også opp at det er du som bestemmer her, når du er klar så er mannen klar, og blir det veldig fort en graviditet :-)

Jeg må si jeg føler meg veldig mørk i kveld altså, først zassy så du :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142680892-fomle-kan-du-se-hit-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei ehi, jeg får opp at denne graviditeten har latt vente på seg litt, føler både vår og høst på deg... men får ikke opp noe spesifikt.. føler iallfall at du får en skikkelig fin vår:) og at det er en hendelse om høsten en stor viktig en... kom lite til meg her, beklager det...

Ha n fin kveld:)

Ja den har ventet lenge på seg...og merkelig nok :-) Hmm fin vår og høst, det blir en kjapp graviditet i allefall ;-) Jeg vet jeg er vanskelig å lese, men kan du prøve igjen på dagen? Tror ikke jeg er typen du kan lese på kvelden....

Natta :-)

Annonse

hei igjen, jeg mener du blir gravid i mars og føder i oktober.. men nå har jeg prøvd å se deg så mange ganger at det kan bli feil om du skjønner.. men det er det beste jeg kan gi deg hehe:)

kan du se en gang til om du føler jeg er gravid nå?

mensen er enda ikke kommet...

011083

Hehe jeg skjønner hva du mener og jeg vet jeg er vanskelig og lese, bare spør zassy, blir helt forvirret av meg hun, plutselig er det desember så mars og hun skjønner fint lite :-))

Det som er så rart med deg er at jeg får sommerfugler i magen, men jeg får også den følelsen av at det er vanskelig å puste, sånn tung på brystet og må liksom hive etter pusten.... veldig rart. Men tidligere i dag etter jeg dyttet denne så så jeg ei jente som satt der med halvlangt/lang hår som datt med bøyd hode så håret rakk ned til brystene og hun holdt rundt en stor mage, under med den høyre hånden og oppå med den ve. sånn ca 6 mnd for det var blomster rundt henne. Og hun er mellomblond/mørkblond i håret - ikke mørkt brun. Men hvis dette er deg så motsier jeg meg selv her, og det er litt rart. Jeg skal legge noen kort her så får jeg se hva de sier for nå er jeg litt forvirret....

Kortene sier at du er det, men det er også tvil om den nå sitter, og at du må ut med spiralen og da blir du gravid rett etterpå igjen....Men det må være snart siden jeg ser blomster :-)

Er det rart jeg blir forvirret :-)

At....

ja du er super vanskelig, harr virkelig prøvd. men føler liksom jeg får lite til ingenting og må jobbe mye for det lille jeg får...:S Kan se på deg igjen altså..

men har fallt veldig på mars oktober:)

Jeg har blondt hår ned til skuldrene så det er nok meg du ser ja...

Mensen kommer jo liksom ikke og jeg har mye murringer i magen og halsbrann, men er jo spesielt å bli gravid med spiral da...

Jaja tiden vil vise, jeg tar en test lille julaften jeg tror jeg om mensen ikke er kommet. Blir glad om jeg er gravid, og tar i mot med åpne armer,men passer jo ikke akkurat sånn strålende da. hehe er en grunn for jeg bruker spiral... vet ikke helt hva jeg håper på her jeg....:)

Takk som så, ha en fin kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...