zassy☆ Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 til dere alle Litt tidlig kanskje, men tar meg en bimferie jeg og reiser hjem til jul Lykke lykke til alle sammen! Håper jeg kommer tilbake til masse positive tester her inne!! Er tilbake litt før nyttår jeg, hvis jeg ikke får abstinenser da.. Måtte dere alle få en kvalm jul ;-D
Tieran Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Hehe, ønsker deg en kvalm jul, også ;o) (den likte jeg!) Håper du får en fin ferie, og får slappet av )
Metti er håpefull Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 God juleferie te deg !!!! og masse lykke te : ) Eg komme til å være her fremdeles når du komme hjem : ) så da blir det spennende høre koss det har gått
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 God jul til deg også! :-) Håper vi får en fruktbar julaften (som er tilfeldigvis rundt den tiden vi har el) ;-)
*Miss Flua* Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 God jul! Haha, håper vi alle får en kvalm jul ja
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 16. desember 2010 #8 Skrevet 16. desember 2010 Takk, og god jul til deg også:-D Håper året som kommer "bærer frukter"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå