Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hvor lang tid må en beregne fra en bestiller på nettet til en kan hente julekortene i butikk?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Ingen som vet sånn ca hvor mange dager dette tar?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Normalt tar det noen få dager før man får bildene i postkassen, men ettersom kalenderen nå sier 15.12 aner vel ingen hvor lang tid det kan ta. Kommer an på om det er en mengde andre "nisser" som bestiller julekort samtidig med deg, eller om brorparten gjorde dette i november. Jeg vil iallfall anta at mange bestilte julekort i november, men du kan jo sende en mail til dem og spørre om presset er stort nå før jul.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Nå hentet jeg ikke julekortene i butikk. Men forstørret noen bilder som jeg ville hente i butikk, og det tok bare noen timer. Men var ikke så tett opp i jula som vi er nå, var i slutten av november.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Jeg bestilte på søndag kveld, og fikk melding i formiddag at bildene var klare og kunne hentes i butikk:) Synes det gikk ganske så fort!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Jeg bestillte torsdag ikke hørt noe enda.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 Vi bestilte forige onsdag sent om kvelden. Fredag låg de i postkassa )) Vi bestilte ikke så mange, derfor postkassa Synes dette var lynrask levering jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå