Gå til innhold

Små smokker - stor baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guuten min som snart er 7 mnd bruker fremdeles mam smokkene fra 0-6 mnd. Har prøvd en av de større som er fra 6 mnd (mam air tror jeg den heter), men den spytter han ut igjen hvis vi gir han den. Er det noe problem at han bruker de små tuttene? Han mister den rimelig mange ganger per natt, vil det bedres med større tutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har noe å si med størrelse på smokken om han mister dem eller ikke. Men det er jo helt klart bedre med mindre smokk ift tenner. Jeg har en sønn på 3 1/2 år med et veldig smokkbitt etter mye smokk-(mis)bruk, så her i gården er jeg bare glad til at vesla fortsatt vil ha 0-6 mnd smokkene. Men det er klart at de kanskje vil se litt dumme ut etterhvert ift ansiktet, men det er ikke enda;)

Skrevet

Da lar jeg han bare bruke de så lenge han vil... Merker vel når han begynner å ikke like dem da vil jeg tro?

Skrevet

Jeg tenker at størrelsen på skjoldet også har litt å si med tanke på tenner. Men det er sikkert ingen krise ennå. Kommer vel an på hvor lenge han kommer til å bruke denne størrelsen. Bare prøv med jevne mellomrom med den nye smokken, så tar han den nok til slutt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...