Gå til innhold

kjønnsseleksjon

line3mann

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg går nå gravid med mitt tredje barn og fikk akkurat vite at dette barnet også blir en gutt. Jeg har hele tiden trodd at dette kom til å bli en jente siden svangerskapet har vært så anderledes denne gangen. Ble egentlig litt skuffet men selfølgelig også glad for at alt står bra til med lillegutten. Jeg vet også at dette barnet kommer til å bli like mye elsket som brødrene sine. Jeg har tenkt på at neste gang vil vi gjerne få hjelp til å kunne lage den lille tulla som vi lengter ennter. Og som kan skape litt balanse i familien vår. Er derfor interesert i å komme i kontakt med andre som skal gjennomføre dette eller som har gjort det. Kan være greit å være flere og få litt råd. Vennlig hilsen meg.

Fortsetter under...

Hei.

Først vil jeg bare si gratulerer med en liten gutt i magen. Jeg forstår veldig godt at du ble litt skuffet, og at skuffelsen ikke har noe å gjøre med om du er glad i den lille i magen eller ikke, for selvfølgelig er du det. Jeg har det litt på samme måten som deg. Da jeg var gravid med nr 2 trodde jeg også at det var ei jente, og jeg ble nok litt skuffet da ultralyden viste gutt nr 2. Skuffelsen gikk heldigvis fort over, og nå er jeg en stolt mamma til to fantastiske gutter. Men, jeg ønsker meg veldig ei jente for det. mannen min og jeg har snakket om det, og vi vurderer veldig å reise til utlandet for å bestemme kjønn. Det er nok noen år til vi eventuelt kommer til å gjennomføre det, men det hadde vært veldig hyggelig å ha noen å dele tanker og informasjon med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...