Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel sånn at man skal vente tre timer etter at man har drukket et glass vin.

Men hva om jeg f. Eks drikker en halv flaske?

Baby er 7,5 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 5 glass i en flaske. Jeg har kunnet dele en flaske med samboer og så amme når tassen våkner om natten. Finnes en promillekalkulator på nett. Jeg har ventet ca 5 timer etter en halv flaske.

Skrevet

Ville Faktisk ventet lenger enn 5 timer etter halv flaske på et så lite barn. Forskjell på om det er 7,5 uker og 7,5 mnd. De har dårlig utviklet leverfunskjon (eller noe sliket) når de er så små som din, derfor ville jeg ventet ennå lenger, pumpet og kastet og gitt babyen flaske med mme eller pumpemelk i fra hun feks ble lagt til dagen etter. Har gjort dette når jeg har spist løk etc som babyen min ikke tålte, bare for å slippe skrikinga. Helt uproblematisk.... Du kan jo benytte anledningen til å la mannen din ta minien mens du får zzzzove hele natta??

Skrevet

Oj, så lenge...

God ide, sove en hel natt!!! Må kanskje pumpe litt da.

Skrevet

Jeg pumper før jeg skal drikke vinen min, så sper jeg i med mme og gir til mini. .Skal han ha mer enn et måltid får han mme om jeg ikke har pumpemek i fryseren. Pumper før jeg legger meg, kanskje ca i 24-tiden, da har jeg litt spreng om morgenen, men ikke så mye.. Alkomelka får katten min som for tiden er blank og fin i pelsen :P

Nå skal det sies at jeg dikker vin hver helg. Vin til fredagspizzaen og nytt på nytt er hellig for meg :P

Men rett og rimelig at mannen din kan gi en kveld nå :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...