Gå til innhold

Noen som kan anbefale nattlampe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve å ha en nattlampe på rommet til mini, sånn at det ikke er bekk mørkt når vi slokker lyset. Det trenger ikke være sånn barnelampe, bare en lampe som gir minimalt med lys, for kan ikke være sånn at han våkner om natta og får lyst til å stå opp eller leke. Han er 6.5 mnd og klager endel før han skal sove, blir liksom stresset når vi går ut av rommet. Vil bare prøve å se om det hjelper med litt lys.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte på Bauhaus en sånn liten lampe til å ha rett i kontakten. Bruker den hos oss nå mens lillegutt sover på vårt rom, så ser jeg hvor han er når han skal ha smokk :-) Og var veldig kjekt med litt lys da vi ammet om natta.

Skrevet

De har på Ikea, "Spøka" tror jeg de heter.

Skrevet

Den fra Ikea er litt "diskolampe" - skifter farge og lysstyrke i ett sett, passer til storjenta mi da (4år)

Skrevet

Ja, tenker at jeg ikke vil ha noe som har farge eller skifter farge etc. Vil bare ha et svakt vanlig lys sånn at man så vidt kan se hva som foregår også er det kjekt å slippe å bruke mobil lyset når man skal inn og gi smokken.. Tenkt om minsten er mørkeredd og ikke får fortalt det:)

Skrevet

"Spöka" fra IKEA har to innstillinger; én hvor lyset skifter farge, og én hvor det kun er svakt blått lys. Jeg synes denne fungerer fint som nattlampe!

Skrevet

Oj, det var nytt :) Må lete etter den innstillingen.

Skrevet

Elsker Spøka fra Ikea. Du kan trykke en gang, da kommer den funksjonen som skifter farge. Da kan du trykke en gang til så fryser den den ene fargen.. Synes det er kjempebra jeg :) Bruker å fryse den på lysegrønn når jeg vil ha mest mulig lys og mørkeblå når jeg bare vil ha litt.. Og rødt når jeg og samboer skal ha sex.. Neida! Haha. Men det kan man sikkert også hvis man vil :P

Skrevet

Har akkurat kjøpt en lampe på Skeidar som vi er veeldig fornøyd med. Den heter touchy bordlampe. Den har tre forskjellige lysstyrker, sånn at man kan ha alt fra litt skumring i rommet til ganske så lyst. Finnes i flere farger, men lyset er ikke farget.

Skrevet

de har en kjempe søt bamse på ringo leke butikken nå. den har en "innebygd" lampe i magen sin og lyser akkurat passe på natterstider. den slår seg av automatisk etter 10 min og den blir ikke varm..

vi kjøpte nomade nattlampe til dattera vår. den kan man enten putte i stikkontakten så den lyser hele tiden.

eller så kommer den i en beholder så den kan brukes som "lommelykt" i tillegg når de er så store at de f.eks må på do om natten.

den kan man ha i sengen og den blir ikke varm. den slår seg av og på automatisk. (lyssensor) kjempe fornøyd med den

Skrevet

SPØKA fra ikea er helt super!!!! perfekt nattlys, akkurat lyst nok til at man kan se det man trenger, men ikke så lyst at ungen blir

Skrevet

oi, trykte litt fort her... ikke så lyst at ungen blir PLING våken skulle det stå :) hvis ungen må ha ny bleie, kan man bare bruke denne "lampen", man ser akkurat nok til at man kan skifte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...