SNURF 5 GUTTER Skrevet 13. januar 2011 #151 Skrevet 13. januar 2011 Sitter og venter på TR i dag. Men håper da.
Gullis :) Skrevet 13. januar 2011 #152 Skrevet 13. januar 2011 Jeg håper med deg !!! Hva sier magefølelsen?
November Skrevet 13. januar 2011 #153 Skrevet 13. januar 2011 Jeg skulle hatt IKM på søndag.. Men enda ikke kommet ,men slik var det sist pp og, da skulle jeg og hatt IKM på søndagen, men fikk den ikke før lørdagen etterpå..Så det betyr vel heller at jeg har en syklus på 34dager istedenfor 28.. Jeg tok for gøy en test på søndagen, negativ.. Og klarte ikke holde meg og tok en test til i dag morges, og negativ.. Så det er vel bare å forbrede seg på TR sin ankomst.. Føler meg heller ikke gravid, så jeg regner med det vil komme. Hadde bare håpet det skulle skje nå, føler et sept/Okt barn passer best med tanke på barnhage start etc..
Gullis :) Skrevet 13. januar 2011 #154 Skrevet 13. januar 2011 Enig med deg November,,,et sept / okt barn hadde vært veldig fint! Fra før har jeg januar, august og mai barn For meg er sept muligheten borte, så jeg håper på okt , nov eller desember!
November Skrevet 13. januar 2011 #155 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har et november barn, så jeg hadde hatt veldig lyst til å unngå vinteren igjen.. Det er så kaldt, og barna må pakkes så godt inn, og det blir ikke like lett å gå turer etc.. Om TR ikke skulle komme, og sjansene er der, så blir det et sent september barn.. Så jeg krysser fingrene.. Blir nesten litt skuffet, på et vis også.. Hadde trodd dette skulle gå SÅ lett.. Hva med deg da Gullis?
Messy + spire Skrevet 13. januar 2011 #156 Skrevet 13. januar 2011 Der kom TR! Litt trist, men litt godt også.. slipper å gå rundt og vente. Nå går vi inn i PP2 med godt mot Ønsker alle sammen lykke til, og gratulerer til dere som traff denne gangen
SNURF 5 GUTTER Skrevet 13. januar 2011 #157 Skrevet 13. januar 2011 Har ikkje lyst til å teste meg, er så lei og bli skuffa. Så denne perioden skal jeg vente på TR. Føler den er på vei, Men håper Jeg har 4 barn, des,jan,mars og mai det er fine måner. Hadde det ikkje vert for ålderen så hadde jeg prøvd sommerbarn.
Gullis :) Skrevet 13. januar 2011 #159 Skrevet 13. januar 2011 Snurf : hvor gammel er du ?? Selv er jeg 39 så alderen stresser meg litt også November: jeg sluttet med ppillen 1 nov , ble gravid med en gang men det endte i Sa 10 desember, ble veldig lett gravid med mine 3 barn, 1pp,1pp og 2pp (ammet)...trodde faktisk jeg skulle klare det på 1pp igjen men den gang ei:). Vår / sommer barn er veldig fint, men jeg synes alle årstider har sin sjarm og siden alderen tynger så har jeg ikke privilegie og planlegge sånn. Men jobb messig er det ideelt for både meg og arb giver om jeg blir gravid i løpet av de neste 3 mnd dvs for de er vel ikke det ideelt men i hvert fall best tidsmesseig Håper veldig på neste måned! Etter planen er vi alene på fjellet eggløsningshelgen !
SNURF 5 GUTTER Skrevet 13. januar 2011 #160 Skrevet 13. januar 2011 Gullis vi er nok like gamle. Prøver på mitt siste barn. Gubben er utålmodig er redd han har fått kalde føtter.
LC87 Skrevet 14. januar 2011 #161 Skrevet 14. januar 2011 Da kom visst TR snikende på morgenskvisten. 2 dager tidligere enn forrige syklus, så har hatt en syklus på 26 dager. jaj, bedre lykke neste gang.. Da skal bidronningele kjøpes inn i dag i hvertfall... Ønsker alle en riktig fin jan/feb mnd. Så til de som ikke har gått over til 1 trimester, vi ses i IKM uke 7.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. januar 2011 #163 Skrevet 14. januar 2011 Sitter fortsatt og venter på TR. 1 dag på overtid
Fru Monalisa Skrevet 14. januar 2011 #164 Skrevet 14. januar 2011 jeg hadde også IKM i går, men regner med at syklusen bare er litt lenger denne gangen. Tok nemlig en test i går som var negativ, og var skikkelig "nedfor" i hele går. Første pp jeg har følt det sånn (vår 6.)... Føles også hele tida som om mensen kommer, med litt sånn melkeaktig utflod og litt press i mage og rygg, men den kommer jo aldri. Vanligvis kommer TR nokså fort når jeg kjenner det sånn, men nå har det gått så lang tid at jeg selvsagt begynner å få et ørlite håp igjen, sjøl om jeg innerst inne vet at det ikke er sånn... Er på dag 29 i dag da, så ikke så innmari lang syklus (eller så lenge over), men har hatt stabil på 27 de siste mnd.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. januar 2011 #165 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har hatt stabil syklus på 29 lenge men nå er den 30 dager og venter. Tror at kroppen min og spiller eit puss og. Men jeg har ikkje teke noen test enda er så redd for og bli skuffa. Satt eit mål Søndag skal jeg teste vist TR er borte da. HÅPER. Tvi Tvi fru monalisa det er håp enda Er spåd av Rosene, KIMBY at jeg skal vere gravid denne mnd. HÅPER det stemmer.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 15. januar 2011 #166 Skrevet 15. januar 2011 TR er ikkje kommen enda. HÅPER. Så no er det 2 dager over IKM. Så i morgon er det TEST dagen min. Men kjenner forferdligt med søt behov og det er tegn til TR
SNURF 5 GUTTER Skrevet 16. januar 2011 #167 Skrevet 16. januar 2011 TR er ikkje komment. Men testet neg og etter 30 min så svak som muligt strek. Men det står etter 5 min ikkje godkjent test. Tror jeg ikkje er gravid.Billigtester.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 16. januar 2011 #168 Skrevet 16. januar 2011 prøv en clearblue digital den gir deg svar men vent noen dager, kanskje du produserer hcg seint
SNURF 5 GUTTER Skrevet 17. januar 2011 #169 Skrevet 17. januar 2011 TR er ikkje ankommen enda. Så skal på jobb no og så kjøper jeg cb test i dag. HÅPER
Fru Monalisa Skrevet 17. januar 2011 #171 Skrevet 17. januar 2011 Jaja, her kom TR i går, 3 dager etter forventa og jeg hadde nesten begynt å håpe igjen på tross av negativ test ved IKM. Hadde unormalt mye menssmerter i går og syns skikkelig synd på meg sjøl, men i dag er ting bedre og jeg har gått til innkjøp av hele 90 EL-tester og 30 G-tester på ebay (for en hundrings) og er klar for å sette ALLE tiltak til neste mnd. Føler vi har prøvd forskjellige taktikker, så nå skal testetaktikken overdrives litt når vi går inn i vår 7 PP. Har i tillegg bestilt time hos gynekolog for oppfølging av en konsisering jeg hadde for 2,5 år siden. Jeg kan vel kanskje nevne for han at vi har prøvd en liten stund? Tror du han vil gjøre noe? Hvordan gikk det med deg, Snurf? Krysser fingre for deg.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 17. januar 2011 #172 Skrevet 17. januar 2011 No har jeg testet meg. Tok fyst ein billigtest ser berre ein skygge som må ligge på hvitt papir for å sjå. Og prøvde etter på med cb +plus test ser ut som + men ser den kun med masse lys og hvit bakrunn. Tårer ikkje og sei eg er gravid. Prøver ein ny test i morgon.
Gullis :) Skrevet 17. januar 2011 #173 Skrevet 17. januar 2011 Vil bare si at er den negativ hjelper det hverken med hvitt papir eller masse lys! . Tro meg, jeg har prøvd alt mulig, var helt sikker på at jeg plutselig var graivd like vel, til tross for mens pga ømme pupper og skikkelig pms humør men testene er hvite som bare det uansett hvor mye jeg vrir og venner med lys og alt. Utrolig spennende da!! Kan høres ut som du er gravid synes jeg!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 17. januar 2011 #174 Skrevet 17. januar 2011 Synest det tar så mangen dager før det slår ut så svakt at ein må leite etter streker. Er livred for kjemisk graviditets tegn.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 18. januar 2011 #175 Skrevet 18. januar 2011 Hadde rett jenter kjemisk graviditet. Friskt blod i dag (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå