snuppo Skrevet 31. desember 2010 #26 Skrevet 31. desember 2010 eggløsning idag, så ha "hoppa i høyet" igår og idag, så no skrysse e alt e kan kryss for at det blir noe
*Minnie Mus* Skrevet 1. januar 2011 #27 Skrevet 1. januar 2011 Melder meg inn her jeg også. Har ikke trua denne pp. Har hatt el, i hvert fall viste fert.monitoren det, men tror ikke det ble noe ordentlig greie på sexen vi hadde i det tidsrommet dessverre;-) Tror el var 28. eller 29 des. Skal teste nøyaktig to uker etter dette, hvis ikke mensen kommer. Gidder ikke brenne av en hel haug med tester, dessuten er det jo trist hvis man får positivt utslag på testen tidlig, men mister like etterpå. Går på enkel pergo, ketogent kosthold og kan godt vente en måned til, slik at jeg kommer meg nes til matchvekt. Har pcos og det er ikke noe særlig sammen med 10 kg ekstra på kroppen:-)) Men blir jeg gravid, så blir jeg overlykkelig. Har bare ikke trua for det nå.
Junigull 08 + julispire Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #28 Skrevet 2. januar 2011 Uke 1 i morgen, så kommer vår uke! Skal i selskap på lørdag, så kommer til å ta en test da hvordan går det med dere
SNURF 5 GUTTER Skrevet 2. januar 2011 #29 Skrevet 2. januar 2011 Yes det nermer seg no så får håpe det er mangen som får POSETIVE tester. Gleder meg og håper det klaffet denna gangen )
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 2. januar 2011 #30 Skrevet 2. januar 2011 Hei, slenger meg med her jeg. hadde EL ca nyttårsaften, 1.januar, og håper på at det klaffer. to år siden jeg har slutta med prevansjon, men vi har vært litt der skjer det så skjer det. Nå har mannen blitt ivrig prøver og, så det er litt mer spennende, målet mitt er å bli gravid iløpet av 2011. helst nå. har ønska meg en baby lenge nå. Vi er veldig klar for å øke familien fra tre til fire:)
Dompap87 Skrevet 2. januar 2011 #31 Skrevet 2. januar 2011 Er 1.p.p etter SA, IKM tirsdag 11.01. Så er veldig spente på dette. Fant EL med test, og hoppa til sengs. Før SA ble jeg gravid på første forsøk, så håper på like bra resultat denne gang :-) Lykke til alle sammen.
Dossa :) Skrevet 3. januar 2011 #32 Skrevet 3. januar 2011 Hei Jenter!! Jeg slenger meg på her Trodde første jeg hørte til uke 1, men siden EL ble forsinket så hopper jeg gladelig inn til dere Hadde EL 29 og 30 desember. Vi la inn aksjer 28 - 29 og 31 Håper det holder. Så da har jeg IKM onsdag 12 januar Vil ikke ha besøk av TR!!! Denne pp kjente jeg for aller første gang at jeg hadde EL, tror jeg sjøl da *ler* Det stakk på venstre side av magen og var støl de to dagene jeg hadde EL. Gøy å kunne kjenne EL, har aldri gjort det tidligere. Har noen spennende dager foran oss jenter!! DENNE gangen skal vi klare det
snuppo Skrevet 3. januar 2011 #33 Skrevet 3. januar 2011 idag har jeg vært vanvittig kvalm hele dagen...må være omgangssyke påvei? kan jo umulig kvalm så fort..ikm 13 jan
pusur85 Skrevet 3. januar 2011 #34 Skrevet 3. januar 2011 Hei jenter. Melder meg på her jeg. Har vært inne og snoka litt på forumet her i litt overen ukes tid,og følte at nå var tiden inne for første innlegg Hvis jeg har regnet riktig er ikm 13.jan og el var på 31.des. Det er vår første pp, og jeg er så spent at jeg tror jeg kommer til å sprekke lenge før 13 jan. Noen som har noen tips for å klare å vente å teste? Og hvor tidlig kan man egentlig teste? Har gått med veldig ømme brystvorter i noen dager nå, kan ikke husker at de noen gang har vært så ømme før. Pluss at jeg har vært litt "uggen" nederst i magen. Håper det ordner seg for oss alle sammen snart
megkjersti Skrevet 3. januar 2011 #35 Skrevet 3. januar 2011 Jeg og melder meg inn her, er også vår første pp:) trodde først jeg tilhørte i uke 3 men har IKM 16 jan så da tilhørte jeg vist her Er veldig spent på hvordan dette skal gå.
Junigull 08 + julispire Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #36 Skrevet 4. januar 2011 2 dager til en test KAN være positiv... Jeg er spent!! (8 dager dpo)
*Lykkelig 1984* Skrevet 4. januar 2011 #37 Skrevet 4. januar 2011 Tiden går jo så møkkaseint!!! Hehe:) IKM rundt den 12 ca, syklusen har variert med noen dager i det siste så dette blir spennende:) Men akk, det er jo så lenge til den 12! Har hatt vonde brystvorter de siste 3 dagene da, men det er sikker på grunn av EL:) Vi får krysse fingre og tær for hverandre damer! Kansje jeg skal begynne å teste etter EL neste periode visst vi ikke lykkes nå
SNURF 5 GUTTER Skrevet 4. januar 2011 #38 Skrevet 4. januar 2011 Å kor heldig som snart kan teste deg ) Må nok vente nokre dager til (4 dager dpo) Håper det er mangen som får posetift ) Merker ingen forandring i kroppen.
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 4. januar 2011 #39 Skrevet 4. januar 2011 Hei dere! Håper dere har plass til meg også. Lange sykluser på meg etter pilleslutt skjønner jeg. Første var på 39 dager, denne ser ut til å bli ca det samme, med knallpositiv el-test både i går og idag. IKM ca 14 januar, sååå lenge til! Håperhåper, skal ikke stå på for lite sex denne pp ihvertfall;) Her er charten min, for de som måtte være interessert i sånt; http://www.fertilityfriend.com/home/320700 Håper tempen min stiger i morgen altså!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 4. januar 2011 #40 Skrevet 4. januar 2011 da må jeg nok melde meg inn her el 28 des.. så har ikm 12 januar
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 4. januar 2011 #41 Skrevet 4. januar 2011 syns det er lenge å vente... er uggen i magen og kvalm. men det e vel psyken... i forrige svangerskap ble jeg dårlig en ukes tid før forventet mens. det var ikke planlagt å bli gravid da, så den gangen spilte ikke kroppen noe puss... fikk forresten verdens herligste datter:) hun er tre år og spør etter en lillebror. hehe:)
09+11+15 <3 Skrevet 4. januar 2011 #42 Skrevet 4. januar 2011 Jeg syns også det er forferdelig lenge og vente. Spørs om ikke jeg svir av en test i morra 7dpo, det er nesten ikke noe vits, men klarer ikke holde meg. Blir litt irritert er som regel kronisk hard i magen, men siden 3dpo har jeg hatt løs mage som om kroppen min forteller meg; "glem det".
Mamma07+MA+Babymage Skrevet 4. januar 2011 #43 Skrevet 4. januar 2011 Kjedelig å vente på noe en ikke vet.... venter forresten på lønn også... det hjelper heller ikke noe.... mye venting.... æsj. har ikke peng til test før lønning og da kan jeg llike sågodt vente et par dager til slik at jeg ser om tr kommer.... og når jeg tar en test kommer tr bare en time etterpå. så egentlig bør jeg vente enda en uke...
Kitti:) Skrevet 5. januar 2011 #44 Skrevet 5. januar 2011 Ut i fra testen har El kommet og gått, jeg fikk positivt på testen på mandag, så muligheten er stor for oss denne mnd:) men desto mer leter jeg etter symptomer, da jeg ikke har EL av meg selv har jeg ikke hatt så mye håp tidligere, mne ar alikavel leitet etter symptomer, så denne mnd tar det jo helt av. Jeg har vondt i korsryggen, slitter med å sitte på kontorstolen på jobben, jeg har vært litt småkvalm siste tre dagene. Og jeg blir så leii meg vis dette kommer av PMS:( Har ikke Ikm før neste helg, men vet jeg kommer til å teste denne helgen:) Flere som kjenner symptomer?
*Lykkelig 1984* Skrevet 5. januar 2011 #45 Skrevet 5. januar 2011 Så spennende KItty! Jeg har ingen symptomer, bortsett fra såre brystvorter, men der er sikkert pga EL eller noe. IKM den 12 Jan:) Er det ikke litt tidlig å teste til helgen da? hehe;) Skjønner godt at du er spent!!
Kitti:) Skrevet 5. januar 2011 #46 Skrevet 5. januar 2011 Svarer deg her og jeg lykkelig 1984:) Jo det er jo alt for tildig men kan gå om det stemmer med disse testene som viser opptil 7 dager før forventet mens... men det sier jo bare om hvor sprø du blir når du venter på å teste 2 dager etter EL hehe:)
*Lykkelig 1984* Skrevet 5. januar 2011 #47 Skrevet 5. januar 2011 Ok, det finnes slike tester også ja! En jungel i testemarkedet og skjønner jeg:) Vi prøvere er sprø, sånn er det bare!! Vi skulle hatt oss et par beroligende tror jeg! hehe
Junigull 08 + julispire Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #48 Skrevet 5. januar 2011 Det er ikke bare-bare å være prøver! tiden går så vanvittig sakte.. Er 7 dpo i dag, murrer litt i magen, og "verker" litt i korsryggen. Pleier ikke å ha det slik, men redd for å håpe for mye.. Håper tanta holder seg langt borte i 9 mnd! Har noen el tester hjemme, tror ikke jeg klarer å holde meg fra å svi av en slik test i morgen.. Har hørt om de som får pos el test ved graviditet.. Noen som kjenner til det?
*Lykkelig 1984* Skrevet 5. januar 2011 #49 Skrevet 5. januar 2011 Nei, det skal være sikkert og visst Hedda! Er bare 5dpo ca jeg, tester ikke etter EL foreløpig, men merker det veldig godt på kroppen! Så her skal det ikke testes før etter den 12;) Håper det går FORT! Merker ingen symptomer, annet en såre brystvorter, men det får vi vel alle mellom EL og IKM:) Fant dette på Pernille.no: Kan eggløsningstester brukes isteden for graviditetstester for å påvise svangerskap? En eggløsningstest vil gjerne slå positivt ut ved graviditet, men det kan også være mange andre mulige årsaker til at en eggløsningstest slår positivt ut. For å være sikker bør man kun bruke eggløsningstester for å påvise eggløsning (LH-stigning) og kun graviditetstester for å påvise svangerskap (hCG). Les her for nærmere detaljer.
*Lykkelig 1984* Skrevet 5. januar 2011 #50 Skrevet 5. januar 2011 Nei, det skal være sikkert og visst Hedda! Er bare 5dpo ca jeg, tester ikke etter EL foreløpig, men merker det veldig godt på kroppen! Så her skal det ikke testes før etter den 12;) Håper det går FORT! Merker ingen symptomer, annet en såre brystvorter, men det får vi vel alle mellom EL og IKM:) Fant dette på Pernille.no: Kan eggløsningstester brukes isteden for graviditetstester for å påvise svangerskap? En eggløsningstest vil gjerne slå positivt ut ved graviditet, men det kan også være mange andre mulige årsaker til at en eggløsningstest slår positivt ut. For å være sikker bør man kun bruke eggløsningstester for å påvise eggløsning (LH-stigning) og kun graviditetstester for å påvise svangerskap (hCG). Les her for nærmere detaljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå