Gå til innhold

****IKM UKE 2****

Junigull 08 + julispire

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÆÆÆ, har holdt meg borte fra forumet så og si hele denne pp for å prøve å tenke på noe annet. Kan si med en gang at det ikke fungerte, så nå er jeg over i 5 pp. TR kom i går, tre dager før forventet. Og jeg blør sykt kraftig i forhold til det jeg pleier.

5 pp, jeg var sikker på at det ikke skulle drøye så lenge med meg.. Virker som om alle har 1pp 2pp 3pp, så forsvinner de, for da har de blitt gravide. Men fortsatt litt ustabil syklus her etter ppilleslutt i august. Men nærmer seg brukbar, 26 dager nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikm i går og hadde planer om å ikke teste, men så kom det en aldri så liten rosa flekk på innlegget og da måtte jeg teste idag. Måtte jo bare teste da. Tok en billig strilen og den var negativ. Men ingen tegn til tr idag. En kan jo alltids håpe!

Det eneste positive jeg kan se i dette (dersom tr) dukker opp er at syklusen har gått fra 43 dager til 31 dager og seter jo bra.

Vet vi traff på el også. Testet med cb el tester.

Hva tror dere samer kan det være et lite håp?...

Skrevet

Får håpe jeg traff. 31 des kl 08 posetiv EL og klaska til nyttårsaften kl 02 om natta. Og kl 13. 1 nyttårsdag neg. EL.

Er redd jeg var forsein men håper.

Kjenner ingen ting men barre doper meg.

Skrevet

Da var tanta her igjen så går over i 4pp. Skal inn på billigtester nå å blakke meg på tester. I denne pp SKAL! det sitte en spire ;)

Gratulerer så mye til dere som tester positivt :)

Skrevet

Har pluselig fått en god følelse over meg.. Vet ikke hvorfor egentlig. Har ingen spes symptomer, annet enn at jeg plutselig har fått veldig fet hud i ansiktet, og rundt 10 småkviser/røde prikker i ansiktet og på nakken/brystet, og veldig mye hvit utflod. Jeg pleier å være helt tørr i huden, aldri hatt problemer med fet/ure hud, annet enn i 14-årsalderen!

Skrevet

Mente selvfølgelig damer og ikke samer.... Sitter å skriver på iPad og da blir det noen skrivefeil...

Skrevet

Idag er IKM, har ennå ikke testet :) *flinke meg*

Jeg pleier å spotte dagen før IKM men ikke noe til nå, kanskje det er et godt tegn :)

Jeg har ingen symptomer.

Har en følelse av av TR kommer i løpet av dagen eller de neste dagene.

Er ikke veldig optimist merker jeg, men så lenge ikke TR viser seg så kan det jo være et ør lite håp :)

Gratulerer til dere som traff blink. Kos dere med den voksende magen!

Vi andre kommer etter så fort vi kan ;)

Skrevet

Fremdeles ingen TR...

I forrige mnd hadde jeg syklus på 31 dager. Måneden før hadde jeg på 30 dager. Jeg regnet da 31 dager denne gangen også. En syklus på 31 dager vil si at IKM var mandag 10 jan, og en på 30 dager ville vært søndag 9 jan.

Jeg har aldri tenkt spesielt over syklusenen mine tidligere, for vi har aldri prøvd før, mn jeg kan ikke huske at jeg har hatt uregelmessig menstrasjon før.

I desember brukte jeg EL-tester i den første delen av perioden. Etter noen dager så la jeg de på hylla, dette fordi de stresset meg. Jeg hadde forventet EL den 27 des, men jeg fikk EL-slim den 28 des. I denne perioden (26-29) hadde vi sex hver eneste dag. Jeg ble liksom aldri sikker på tegnene kroppen min ga meg, så vi kjørte på. Nå tenker jeg på at vi kanskje kjørte litt vel mye på? Er det ikke anbefalt å ha sex annenhver dag slik at sædkvalitetetn blir bra?

Egentlig håper jeg TR bare kan komme. Bedre det enn at den ikke kommer og jeg bare tester negativt. Vil heller starte på en ny PP med godt mot :)

Skrevet

Ikm i dag jeg også:) Merker ingenting annet en litt brun utflod... Ser ut som det jeg har siste dagene av TR. Før TR pleier jeg å ha lyserosa utflod et par dager før, så kansje den blir rosa i løpet av dagen..

Jeg får teste over helgen visst jeg ikke får TR til da:)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Da har tanta kommet hit også.. Skikkelig møkkahumør nå. Sambo ønsker å vente litt med prøvingen nå da han ikke ønsker barn født sent på året.. Så da får vi vente til mai.. Kjempe tungt akkurat nå, for jeg ville så gjerne bli gravid nå.. Lykke til alle andre!

Skrevet

Vi tenker akkurat det samme som deg Heddas mamma.... Visst det ikke har klaffet nå, så venter vi til sommeren:) Vi stresser ikke her, men jeg forstår at du tar det tungt akkurat nå...

Skrevet

Da er TR på vei her i gården også :(

Har så smått begynt å komme litt lyse rosa blod på papiret.

Satan det ble bom denne gangen også.

Bedre lykke neste gang :)

Skrevet

Æsj... så kjedelig da Dossa! .

Bedre lykke neste gang da ja:) Skal krysse fingrene for 6pp hos deg!

Skrevet

Jeg har vært skikkelig flink denne mnd, ingen eggløsningstester, men sex annenhver dag siden rett etter mens og til EL antakelig har vært (har regelmessige sykluser). IKM i morra og ingen tester tatt. Vurderte egentlig å vente enda litt lenger enn i morra med å teste, men det spørs - får se om temperaturen synker eller ei...

Selv om jeg da har vært veldig flink denne mnd har jeg slutta med det nå kjenner jeg. Intensiv googling på om leamus på øyet i flere dager kan være et symptom. og tror du ikke at jeg fant noen som hadde hatt det og da! Hva er egentlig IKKE et symptom? Jeg er forsåvidt enig med noen andre tråder her hvor det står at så og si ingen symptomer er reelle symptomer. Vi kjenner jo noe hver mnd og hvis man blir gravid kan man jo selvsagt relatere det til at man var det, men veldigveldig mange er jo IKKE gravide med alle symptomene. Det har jeg prøvd å tenke veldig på denne mnd - at jeg sikkert ikke kjenner noenting, og syns faktisk jeg har kjent litt mindre. Forrige mnd kjente jeg alt.

jaja, da gjenstår det å se om jeg er blant de heldige denne mnd! Men helt å la vær å tenke på det tror jeg må være umulig!

Skrevet

tok en test i dag som var negativ, men er jo ikke ikm før søndag så kan jo være for tidlig. Symptomer kommer og går men det er bare oppi hodet mitt for jeg gjør jo ikke annet enn å tenke på og håpe på at det har klaffet denne mnd. Jeg tror nesten jeg gir opp hvis det ikke har gått denne gangen. Men det som er rart er at jeg fikk positiv el test den 2 jan og så på nytt igjen 7 dager etter på, testet tre ganger i løpet av ett døgn og alle var positiv før den ble negativ igjen da dagen etter på. Kan jeg ha fått to EL på en pp? er det mulig? jeg har tatt pergo denne mnd og da skal jo el komme etter 5-10 dager, noe som stemmer i forhold til positive el tester. jeg blir sprø over denne kroppen!!!!!

Flere som har opplevd positive el tester flere ganger på en syklus?

Skrevet

Jeg er vist gravid:D

Tok en test til morgenen i dag, viste et klart blått kryss, ikke til å ta feil av. Også jeg som var helt sikker på at denne gangen gikk det ikke. Denne pp er den med minst symptomer. Litt trøtt, litt mer sulten, litt stikking i magen. Men dette har jeg hatt hver gang siste uke før mens, bare mer og sterker murringer og ømme brystvorter. Det har jeg ikke nå. Har vel ikke gått helt opp for meg enda. Men er veldig glad!! :)

Er på syklusdag 26 i dag, og ikm er vel egentlig til lørdag ut i fra 28-dagers syklus. Syklusen min har vært variabel fra 26-31 dager. Testet ikke med el-tester denne mnd, men hadde veldig vondt i magen på torsdag og fredag for to uker siden snart. Så regner med el var da. Hoppet til køys disse to dagene, og det klaffet:))

Lykke til alle dere andre!

Skrevet

Er inne å smugleser fra IKM UKE 3 :)

Blir så glad når jeg ser dere som skriver at dere har blitt gravide!

Gratulerer så mye Lillenusk_3 pp :)

Skrevet

Har kjøpt to tester i dag. Kjenner mange symptom på at jeg kan være gravid. er utrolig kvalm, svimmel, magen kjennes hoven ut med menssmerter, vondt i ryggen osv... slik har jeg hatt det i over en uke nå. har

Skrevet

No er jeg på bedringens vei. Har kun dopet meg 1 gong i dag. Men er spent på kor detta har godt. 4 dager med full doping, og IKM i morgon. Veit ikkje om eg tårer og teste meg blir så skuffa som vanlig.

Skrevet

Hei. Er i dag ca 10 dpo og fikk svak positiv test med billigstrimler.

Ingen tvil om at den er positiv, men har ikke IKM før søndag, og egget kan jo "glippe" før den tid....men håper det går bra denne gangen, lei av disse abortene!!!

Skal ta en CB digital i helgen, før jeg jubler for høyt :-)

Jeg har hatt masse symtomer: vært kvalm og uggen siden fredag.

hatt veldig halsbrann, tisse trenget om natten, frossen, og nå har trøttheten kommet snikende.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Hei. Jeg har fått svak positiv test med billigstrimmel. Ingen tvil om at den er positiv.

Skal ta en CB digital i helgen, før jeg jubler. Er selvfølgelig nervøs for at jeg nok en gang skal abortere, men må tenke positivt.

Hatt endel symtomer allerede; vært uggen og kvalm siden fredag og hatt masse halsbrann. Nå er jeg også blitt frossen og tissetrengt om natten!

Noen påstår at det er umulig å kjenne noe så tidlig, men jeg har hatt symtomer alle gangene jeg har vært gravid. Når egget fester seg begynner kroppen å produsere hormoner, tydeligvis merker jeg det.....

Lykke til med testingen alle sammen!

Skrevet

Da kom TR for fult her i gården og, som forventet:) Heldigvis alltid regelmessig da.

Så nå må jeg bare bestemme meg for om vi skal gå rett over i ny pp, eller om vi skal vente til sommeren med å prøve igjen:)

Lykke lykke til dere andre! Og gratulerer så mye dere med positiv test:)

HURRA!:)

Skrevet

Jeg skrev jo igår at det var kommet litt lyse rosa blod på papiret når jeg tørket meg, og at jeg trodde TR ville komme for fullt i løpet av noen timer.

Hmmmm.....det har stoppet helt opp, ikke mer blod, og jeg veit med sikkerhet at IKM skulle begynt igår.

Det er sikkert bare kroppen min som spiller meg et puss, TR er like rundt hjørnet. Kommer ho ikke før helga må jeg teste.

Frem til da har jeg et ør lite håp *smiler*

Skrevet

Uten håpet har man ingenting Dossa:) Lykke til!!

Skrevet

Nå kommer TR :(..eneste positive med det er at jeg faktisk kan merke og se når jeg har EL, tippet IKM idag eller igår utfra EL slim og symptomer iom at jeg hadde en SA i desember så visste jeg ikke når jeg kom til å ha EL. Men da var det da jeg trodde...

Gratulerer til dere som har testet positivt!! Må være helt fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...