Messy + spire Skrevet 10. januar 2011 #101 Skrevet 10. januar 2011 Hei jenter! Ny her, men tenkte å slenge meg med dere) Forventet EL var 27 des, men tror jeg hadde det 28 des. IKM 10 jan, som er i dag. Testet isted og det lyste IKKE NEGATIV mot meg. Nesten så testen ropte til meg.. Vet det kan være for tidlig å teste enda, samt at det ikke var morgenurin. Har hatt en del mensenmurringer i dag, så har vært livredd hver gang jeg har gått på do. Disse murringene har jeg hatt de siste to ukene, så vet ikke helt hvca det betyr. Kanskje de føles forsterket i dag fordi jeg er så redd for at TR skal komme?
Messy + spire Skrevet 10. januar 2011 #102 Skrevet 10. januar 2011 ah, skjønner. Så trist du hadde en SA Håper du blir rask gravid igjen, og at spiren holder seg fast Vi er inne i vår første PP. IKM i dag. Ingen TR, men negativ test. Får se Uansett første gang vi prøver, så skal ikke gi opp helt enda om jeg ikke er gravid
Fridaline Skrevet 10. januar 2011 #103 Skrevet 10. januar 2011 I går kom menssmertene:( Har alltid menssmerter flere dager i forveien. Da kommer vel tanta som den pleier... Men i dag er de faktisk borte igjen, men nå er jeg småkvalm og løs i magen. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette.... Håper ikke det er omgangssyken som er på vei! IKM om tre dager... Er såå spent!! Lykke til alle sammen, det er så fælt å vente!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. januar 2011 #104 Skrevet 10. januar 2011 El var 1 januar, så da blir det ikm 14.januar. 9.pp. Lang syklus denne måneden. Hadde positiv el-test julaften og 1.juledag (dag 19-20) deretter negativ. På grunn av økt utflod, og attpåtil litt blodspor tok jeg ny el-test 1.desember (på dag 27) - super positiv, teststrek mye sterkere enn kontrollstrek. Litt kjipt når kropppen tuller slik, men akkurat denne måneden kunne det ikke blitt bedre. Mannen min var utreist i nordsjøen 15-29 desember. Heldigvis kom el senere enn vanlig:-)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 10. januar 2011 #105 Skrevet 10. januar 2011 jeg hadde pos.test 27,28,29 desember! og har ikm senest onsdag.. har blitt spådd gravid nå av tre stykker, så blir spennende å se om de treffer men testet pos. ganske sent sist gang, så blir gal om jeg må vente leenge over ikm!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 10. januar 2011 #106 Skrevet 10. januar 2011 Jeg og er spåd denne mnd av Rosene. Håper det stemmer men føler at det har godt i vasken. Dei siste 3 dagene har jeg dopa meg med pinex og det er ikkje lite heller.
snuppo Skrevet 10. januar 2011 #107 Skrevet 10. januar 2011 15:34 tvilsomt når man har feber så det renner og hoster snart på meg et knekt ribbein, hihihii. er faktisk ganske avslappa denne gangen,.....men håper jo seff det går, er 4 pp jeg er i.
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 10. januar 2011 #108 Skrevet 10. januar 2011 Da er IKM dagen her men ser ingenting til tanta enda Tok en test i går kveld som lyste IKKE GRAVID så TR er vell like om gjørnet tenker jeg. Håpet lever litt enda, har SÅÅÅ lyst på en spire nå. Er i 3pp.
Madam-mim Skrevet 10. januar 2011 #109 Skrevet 10. januar 2011 Gratulerer til deg som har testet positivt:) Krysser fingrene for dere andre med negativ test, og ingen tante! Jeg er og ganske avslappet denne pp. Tror heller ikke jeg er gravid. Er vel 9-10 dpo i dag, kjenner ingenting, ikke at jeg hadde regnet med symptomer heller:) Har en cb + test liggende i skapet etter forrige mnd, da var jeg testoman. Skal la den ligge noen dager til i alle fall. Neste mnd skal jeg kanskje gå mer inn for det, kjøpe el-tester igjen.
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 11. januar 2011 #110 Skrevet 11. januar 2011 Jeg tok en Clearblue digital i dag tidlig for å være helt sikker på om jeg virkelig er gravid. Og resultatet ble Gravid 1-2 uker!!! JIPPI!!! Ønsker dere andre MASSE MASSE lykke til gjennom uka, og håper at mange får en like hyggelig test som meg !!
Gullis :) Skrevet 11. januar 2011 #111 Skrevet 11. januar 2011 Jeg våknet i natt halv fem fordi jeg måtte tisse, skjer aldri, men tror jeg er så oppspilt fordi IKM nærmer seg at selv i søvne tenker jeg på å teste! Har skrevet et innlegg "lei meg selv" fordi jeg er blitt testoman, humøret svinger ettersom jeg tror jeg er gravid, ikke tror. Uansett, testen i natt var den mest negative jeg har fått siden SA! Helt hvit. Jaja, tenkte jeg , da har jeg kun en eneste billigtest igjen. Jeg innså liksom at nei, det blir ikke noe denne gangen. Men da jeg stod opp halv åtte tok jeg jammen meg den siste også. Null kontroll. Men den var svaaak positiv! For noen dager siden sa jeg til mannen min at jeg er sikker på jeg er gravid. Jeg snuser til vanlig, ganske vanlig, men siden fredag har jeg ikke vært i stand til å snuse , blir kvalm av tanken. Dette var det første tegnet med mine tre barn. Er såpass avhengig at akkurat det der er ikke noe jeg klarer å innbile meg. Hadde noe som liknet mine tidligere festeblødninger. Men nå har jeg snudd på flisa og venter på TR. Testene er bare svakere og svakere , ingen symptomer utenom småkvalm og null lyst på snus. Småkvalm er jeg støtt og stadig så det er inget tegn. I morgen er det IKM og jeg reiser agårde til utlandet med jobb, har ingen tester men regner vel med at de tester for graviditet der jeg skal og så jeg evt får kjøpt en Sorry langt innlegg...men jeg blir frustrert, ikke fordi det ikke har klaffet, ble gravid i 1 pp, mistet og har ikke hatt mensen enda, men jeg blir frustret av meg selv som er så stressa!!! Herregud,..
snuppo Skrevet 11. januar 2011 #112 Skrevet 11. januar 2011 tr kom idag igjenn (2 dager før forventa) :-( nå ble jeg skikkelig lei meg....går inn i 5 pp....
SNURF 5 GUTTER Skrevet 11. januar 2011 #113 Skrevet 11. januar 2011 Klarer ikkje og kjenne noe doper meg og nyser og kjenner bihulene presssssser. Små pirring av feber. Skal dope meg for 2 gang i dag. Det må vere eit under dersom egget skal holde på meg etter 4 dager med doping. Men tvi tvi
ønsker * magetroll <3 Skrevet 11. januar 2011 #114 Skrevet 11. januar 2011 Hmm, hadde en litenliten blodspor i utfloden i dag tidlig, men ingenting mer! Blir spennende å teste! Spørs om jeg ikke må svi av en i kveld :-P
Messy + spire Skrevet 11. januar 2011 #115 Skrevet 11. januar 2011 uff da bedre lykke 5 pp. Jeg skal krysse fingrene for deg Stooor trøsteklem
Messy + spire Skrevet 11. januar 2011 #116 Skrevet 11. januar 2011 Fremdeles ingen TR. Går på do og sjekker hele tiden nesten så jeg ahr lyst TR kan komme nå, slik at vi kan bevege oss inn i en ny pp. Tok en ny test i dag... ikke graviiiiiid.
Gullis :) Skrevet 11. januar 2011 #117 Skrevet 11. januar 2011 Jeg tok en CB digital idag, var noen som rådet meg til det og det er jo egentlig sant, de billigstrimlene kan man se seg blind på , svaret : IKKE GRAVID,,..æsj! spiser brownies for å trøste meg selv
*Lykkelig 1984* Skrevet 11. januar 2011 #118 Skrevet 11. januar 2011 Vi går noen spennende dager i møte nå Har IKM i morgen, så visst den ikke dukker opp før helgen så blir det testing da! Brun utflod i dag, ellers ingen symptomer:) Gullis, takk for sist:) Har du ført noen budsjett i det siste? Du har sikkert bare testet for tidlig, legg fra deg den brownien!!!
Gullis :) Skrevet 11. januar 2011 #119 Skrevet 11. januar 2011 Hehe..der var du! Flink og ikke tester! Jeg har da brukt 144 NOK på CB digital idag ,.,,hadde jeg litt hadde jeg sikkert sett at det var bortkastedede penger! Hehe..har spist så mye trøstbrownie nå at jeg er kvalm! Har ikke ført budsjett men har satt meg opp litt oversikt over hva som kommer av utgifter når jan lønnen kommer . Pleier du å starte mens med burn utflod eller er det et godt tegn?
*Lykkelig 1984* Skrevet 11. januar 2011 #120 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har vært i London noen dager jeg nå, helt herlig! Ja, hehe, kansje jeg bare skal vente til jeg får mage en gang evt? Det er veldig bra, Januar er jo en helvettes-måned for mange, så da kan det jo være greit å ha litt kontroll:) Bra tiltak! Pleier ikke å ha brun utflod nei, kun de siste dagene av menstrasjonen. lyserosa utflod kan derimot forekomme før jeg får mensen, så der har vi jo en ny vri evt:) Var det 13 du hadde IKM?
Gullis :) Skrevet 11. januar 2011 #121 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har IKM imorgen eller torsdag men har igrunn innsett at jeg ikke er gravid. Får krysse fingrene for deg ! Januar blir helvettes måned for meg også.. phu, skal investere i nytt medlemskap på treningssenter så jeg får trimmet bort trøstebrownien og gjort meg i stand til å bli gravid Jeg reiser til Dubai i morgen så da får jeg vel tankene over på noe annet . Men aller helst ville jeg vært gravid . SÅ klart!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 11. januar 2011 #122 Skrevet 11. januar 2011 Ææsj! Da kom tr! Heldigvis er syklusen min i rute igjen! Men på 36 dager!! Lykkr til dere andre :-) skal følge med :-)
*Lykkelig 1984* Skrevet 11. januar 2011 #123 Skrevet 11. januar 2011 Tiden vil vise, orker ikke å stresse med det:) Det er jo fortsatt en mulighet da Gullis! Det er ikke alle som har verken symptomer før IKM eller positive tester:) Kos deg så mye i Dubai da, og tenk positivt:)
Fridaline Skrevet 11. januar 2011 #124 Skrevet 11. januar 2011 Æsj, litt lyserosa utflod i dag, og vondt i magen. Da er TR her om i løpet av kort tid tenker jeg. Griiiiiiin
Gullis :) Skrevet 11. januar 2011 #125 Skrevet 11. januar 2011 Tusen takk det skal jeg !! Tror det værste når man er av den utålmodige sorten er å ikke vite, men det blir deilig med litt sol og varme og få sortert tankene litt. Har vært litt mye med ppilleslutt, SA og intenst forsøk på å bli gravid på ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå