Gå til innhold

****IKM UKE 2****

Junigull 08 + julispire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tro meg, jeg er helt ekstrem!;) hehe. Det hørtes billig ut så de kan jeg kansje vurdere etterhvert gitt, men jeg må tenke nøye og sikkert føre et nytt budsjett;p Hvor kjøper du de?

Nei, føler meg helt som normalt jeg... Eneste er at jeg har veldig vonde brystvorter, ikke i brystene, kun brystvortene. Men det har jeg jo hatt før og, men aldri i 5 dager i strekk liksom:) Sikkert bare sånn PMS greier!

Du da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske dårlig med öknomi faktisk...ikke flink til å sette opp budsjett osv. Men det er jo så viktig! Jeg har veldig lyst til å läre meg det. MEN jeg hadde ikke testet masse om jeg skulle betale 100-200 kr for en test! Det blir jo kjempedyrt. Du kan gå på billigtest.no. Der får man kjöpt sånne strimler, de fungerer helt fint hvis man synes det er göy å teste :). Men en dum ting med å teste så mye er jo at man kan få pos test för mens, tro man er gravid også kommer mensen likevel, også var det bare et egg som ble befruktet som det ikke blir noe av.Egentlig er jo det beste å teste på IKM.

Jeg kjenner ikke noe som helst. Har hverken PMS eller föler meg gravid eller noe..men det kan jo også hende at jeg ikke hadde noe EL i det hele tatt siden jeg fortsatt har Hcg i blodet..tydeligvis.

Når var din IKM?

Skrevet

Jeg synes det er utrolig spennende alt som har med økonomi og gjøre! Det er jo også utdannelsen min da, også har jeg det nok i blodet vil jeg tro;) Det anbefales;) hehe.

Ja, herregud, det kan jo bli veldig dyrt i lengden! Skal ta en titt på den siden du nevner:)

Jeg har IKM den 12 jeg, på Onsdagen blir det vel.... Så tester jeg til helga visst ikke TR dukker opp... Men du, det kan jo være at du er gravid da! Det er vel de færreste av oss som har symptomer så tidlig... Eller her på BIM er det jo helt vanlig å få symptomer dagen etter EL da men;) hehe

Skrevet

Hehe,,ja, her får man nesten symptomer i det en ny pp begynner :). Jeg rotet litt med datoene jeg da, ser du, tall generelt er håplöst for meg, jeg TROR jeg hadde egglösning forrige onsdag, men vet ikke, så jeg har tenkt IKM ons el torsdag, 12 eller 13 blir det da :). Jeg drar til utlandet med jobben på onsdag. Har tenkt litt frem og tilbake på hvordan jeg skal gjöre det, blir mye vining and dining vet jeg. Jeg er ikke nöye på drikking og diverse för IKM men om ´mensen ikke dukker opp vil jeg väre forsiktig samtidig som jeg absolutt ikke vil at noen skal få noe mistanke, og det får de om jeg joiner :D. Jaja, löser seg vel.

Jeg tror sikkert jeg kunne syntes ökonomi var spennende men jeg har null mestringsfölelse på det! Kan ikke noe og er ikke särlig flink med privat ökonimi, men jobber med saken! Kan hende at om jeg engsjerer meg mer så synes ejg det er mer göy!

Har du barn fra för?

Skrevet

Ja, jeg ser absolutt den! Men det er ikke så vanskelig å lære altså:) Finne ut hva man har inn i måneden og hvilke utgifter som skal ut per mnd:) Sammen med sparing evt. Bra du jobber med saken, det er et steg på veien det og så:) Og det er faktisk kjempe gøy!:)

Jeg har ingen barn fra før. Men jeg har vært gravid før da, men jeg tok abort. Jeg var bare 17 år. Har du barn da eller?

Har faktisk et lignende problem som deg... Jeg skal i ikke mindre enn 2 utdrikkningslag i Februar! Så joda.... det kan bli en utfordring! Håper vi evt skal stå for egen drikke så jeg kan putte andre ting i flaska;) hehe

Du kan late som du sipper til glasset kansje, og gå jevnlig på do får å tømme glassene litt etter litt:)

Skrevet

Jeg er bare så alt for glad i å bruke penger at jeg til tider ikke har hatt så lyst til å se balansen på inn og ut, men etterhvert så har jeg skjönt at det ikke går an å leve sånn, aldri få spart noe og aldri komme videre liksom ..så jeg jobber med saken!

Jeg har 3 barn som beg å bli gankse store, 11,9 og 8. Så dette blir nr 4, og med ny mann.

Jeg må gjöre som du sier, late som jeg drikker men for alt jeg vet blir det ikke noe problem :). Men jeg tror ikke jeg hadde hatt noe problemer med å fortelle venner at jeg evt var gravid , men tidlig, jobben blir noe annet. Med mine 3 fortalte jeg det til alle med en gang jeg :D- Tenkte at hvis det gikk galt kom jeg til å fortelle det uansett

Skrevet

Til dere som lurer på hva Provera er. Det er noe man får av gyn for å prøve å sette igang mensen igjen. Det er kjemisk framstilt progesteron, det kroppern prodyserer får å lage menstruasjon. Jeg har jo ikke hatt TR siden ppille slutt, så hormonene mine er helt forvirret. Så da skulle jeg lage mine egne sykluser i 3 mnd, så forhåpentligvis vil kroppen skjønne at den skal lage det selv etter 3 mnd. Jeg tar 1 tbl hver dag i 10 dager, så en pause på 18 dager, slik at jeg får en syklus på 28 dager. Var utrolig heldig første syklus, og fikk TR 2 dager etter jeg var ferdig på pillene. Så nå har jeg begynt på neste syklus. Er veldig usikker på om jeg i det hele tatt har hatt EL nå, så da får vi satse på at kroppen skjønner mer neste mnd.

Ble litt utenom temaet dette... Men følte jeg måtte svare.

Skrevet

Merkelig...dette svarte jeg på igår. Men uansett, synes det var veldig interessant og lese om Provera jeg! :). Hvordan går det med dere ?? Har noen begynt å teste??

Snakk om å väre testoman..;), jeg altså

Skrevet

Jeg tok en test i dag, 2 dager før ikm, negativ, så har sikkert ikke klaffet denne mnd heller.. Dette tar skikkelig på! Håper jo at jeg har testet for tidlig, men vil ikke tenke så mye på det.. Murrer mye nede i magen, gjort noen dager nå. Småkvalm store deler av dagen og har mye vann i munn.. Trolig driver kroppen å tuller med meg, jeg har jo så inderlig lyst på en spire i magen! Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Samme symptomer som deg..

Hva slags test brukte du?

Skrevet

testet med billigtest 5 dager før ikm med billigtest (stav), og i dag med cb. Begge negative. Ikke en skyggestrek en gang.. forrige gang jeg var gravid testet jeg 2 dager etter ikm, og fikk en svak positiv. Testet ikke noe mer enn den ene gangen, og det er jo da i utgangspunktet på torsdag som kommer ettersom ikm er på tirsdag... har kjent litt på livmortappen, men blir ikke særlig klok av det... kjennes ut som om det er en "tapp" på utsiden av selve tappen.. litt vanskelig å forklare, men kjenner ingen åpning...

Når har du ikm? har du testet noe?

Skrevet

Æsj. da kom TR på besøk :-( % dager for tidlig og vi går inn i 5 pp.. Tredjemann skal visst vise seg å bli vanskeligere enn de to andre. Krysser fingrene for alle dere:-)

Skrevet

tre dager til ikm, og negativ test i dag.. men nå har jeg ømme pupper, og de føles litt tunge ut!! mine pupper er ikke særlig store, og jeg merker ikke noe spesielt til dem ellers enn at de er der :P haha!

blir spennende å see!! :)

lykke til til alle :)

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her! Er i min 3 pp og holder på å bli gal! IKM ca 13 januar. Fy søren så fælt å gå å vente! Jeg analyserer kroppen min til de grader, men klarer å vente med testingen. Syns det er mer skuffende å få negativt enn å få TR av en eller annen grunn. Håper sååå det klaffer snart!

Skrevet

Er ny og trenger litt hjelp med termnologien...

Hva er pp, TR og IKM???

Skrevet

PP: prøveperiode

TR: tante rød

IKM: ikke kommende menstruasjon, altså den dagen du venter menstruasjon men håper den ikke kommer siden du ønsker å være gravid!

Skrevet

Er det noen som har testet seg ? Jeg skal vente til IKM 13 og føler TR er på veg. Men håper jeg har feil

Skrevet

Skal teste på torsdag. IKM på fredag/lørdag, og reiser til syden fredag! Men nå begynner jeg å få svaaaake mensmurringer, så er litt skeptisk. =/ Selv om jeg har hatt en god følelse de siste dagene. Jaja, tiden vil vise! :)

Skrevet

Testet i dag, 2 dager før IKM og den var svak positiv!! Så håper den bare blir sterkere de neste dagene :)

Skrevet

Får håpe du tar feil at du får med ein kjekk nyheit på sydenturen :o)

Skrevet

har ikm den 13, lurer på om jeg skal teste imårrra,

ligger med influensa, hoster og snufser

Skrevet

Ligger også med influensa og har IKM 13, tror ikkje på posetiv test. Men håper på det da :o)

Skrevet

Kanskje dere bare er så gravide at det føles som influensa !:). Er spent jeg nå , uka vår er igang!

Skrevet

så spennende :) En svak positiv er i alle fall positivt ;) Lykke til :)

Skrevet

Joda , vanligvis er det jo sånn men i og med at jeg hadde en SA i desember og testen egentlig aldri har blitt negativ er det litt frustrerende!Hvordan går det med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...