Dreasi:) Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Nå er jeg inne i min 13pp, og håper som alle andre her inne på et julemirakel (For andre gang for min del) Igår var jeg hos legen for første gang grunnet denne prøvinga. Jeg er en spotter og ville finne ut om dette er grunnen til at vi ikke får det til(noe jeg tror det er) Første underlivsundersøkelse noen gang for meg, så jeg var spent. Men alt var fint, nå venter jeg bare på svar fra blodprøvene. Sædprøver om et par mnd hvis alle mine prøver er fine og ingenting annet har skjedd! Å Gud! Jeg har nettopp funnet en utrolig sterk, vakker, rørende, trist men egentlig helt perfekt sang i min/vår stiuasjon! I would die for that med Kellie Coffey. Noen har sikkert hørt den før, men det hadde ikke jeg, og jeg ble helt slått ut:P Finn frem lommetørkler sier jeg bare Lykke til alle sammen! Jeg har troa på at det er alle sin tur en eller annen gang:) klems
Kosemaisen :-) Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 For en nydelig sang! Og den gjorde meg enda mer takknemlig fordi jeg faktisk kan få barn,og sitter med en bitteliten skatt i magen min akkurat nå. Og den fyller meg med respekt for de som prøver og ønsker og håper, og den gjør meg sint og oppgitt over alle som tar abort når det finnes bedre løsninger. Lykke til Dreasi! Og behold den gode troen på at en gang er det din tur! Stor klem til deg!
Dreasi:) Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2010 Takk skal du ha:) Og Gratulerer til deg meg baby i magen <3 Lykke til på ferden ;D Klems
Metti er håpefull Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Heisann Jeg er også en spotter ... Kan begynne alt fra 5 dpo til 10 dpo... Ufattelig kjedelig . Vi begynner utredning i april !! Håper spirer sitte for oss alle snart ; ) lykke til !!
Musemor med tre søte små Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Jeg fikk den tilsendt etter vår 3. MA fra en som hadde fått den når hun mistet. Jeg har grått mye til denne sangen/videoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå