Camillaa Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hei Jeg er i uke 13 - og i dag har jeg sett litt brunt utflod etter jeg har vært på do på papiret. Det er ikke hver gang men et par ganger til nå... Blir redd og bekymret. Jeg trenger en del, burde jeg roe det. Skal ha time i kveld da jeg er instruktør.. går det bra å trene i kveld, da jeg har dette ? Camilla
Carina har to små gull Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har blødd en del dette svangerskapet. Er nå i min 23 uke. De har ikke funnet ut på ul hvorfor jeg blør, men skyldes visst skjøre slimhinner i livmormunnen. Ang trening vet jeg ikke, men jeg hadde blitt å holde meg i ro. Du kan jo ringe å be om en ultralyd.
♡ Jersey ♡ Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Enig med Carina! Jeg blør også og velger å holde meg i ro... Et spørsmål til Carina: Jeg fikk samme beskjed på sykehuset igår, de trodde det kunne være skjøre slimhinner men var ikke sikre. Jeg har en del menssmerter i tillegg, har hatt det i et par uker, men jeg liker det ikke, og blir bekymret av dete. Har du menssmerter i tillegg??
Camillaa Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2010 Hei Takk for svar skal på UL på fredagen. Så håper at alt er ok - blir jo så redd for alt mulig som ikke er helt som det skal og man kan jo lese seg vill på nettet. Jeg valgte å ikke ha time i kveld og kommer til å ta det med ro. Camilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå