Gå til innhold

Barnevogneksperter? - hjelp

Anbefalte innlegg

Gutten vår på 6 mnd holder på å vokse ut av bagvognen (en Emmaljunga et eller annet kombi, som altså har egen sportsvogndel, men som jeg ikke liker).

Har lyst på en sportsvogn som har full liggestilling, lang rygg, fire hjul, justerbart styre, og helst en bag som kan snus begge veier. Triller mye i all slag vær og på all slags føre, så en fancy vogn kun egnet for å trille på kjøpesentre og veier uten snø, slaps mm, er ikke aktuelt.

Hva finnes og hva anbefales?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142679162-barnevogneksperter-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører at Brio Go er veldig bra, men den har jo så små framhjul. I tillegg har du jo Teutonia, men er ikke sikker på hvor stor sittedelen der er, Easywalker QTRO, som er veldig stor, og sikkert mange fler som jeg ikke husker i farta! :)

Har du vært inne på www.barnevognguiden.no? Der står det str på vogner. Vi har simo kombi vogn og vår gutt på 2 år og 3 mnd har god plass i vogna enda, MEN den er stor og tung - tung å løfte, men ikke tung å trille synes jeg. Teutonia vogner har jeg inntrykk av at det er små, korte i ryggen.

Du vil ha 4 hjul, så da er det ingen vits å nevne TFK. Vi har TFK joggster twist, den har tre hjul, men er god å trille den også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...