TulleMor09&11 Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Er gravid i uke 19 nå med nummer 2. Har ikkje kjent liv enda, kjente d veldig tidlig med jenta vår. Er jo sikkert ingenting da, skal på ultralyd i morgen, men kjenner eg stresser litt med d her. Sikkert bare hormonene mine som løper løpsk her. Skal bli godt og sjå lille trollet i morgen..
min lille spire Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Trur ikke du skal uroe deg for det. Jeg kjente ikke skikkelig liv før i min uke 20, jeg kjente det faktisk veldig godt for første gang på ultralyden min i uke 19..som etter noen minutter viste seg å bli uke 20 siden terminen ble noe endret. Vet en del 2. gangs pleier å kjenne det tidligere enn første gang, men alt er nok helt normalt uansett! Mye kommer jo ann på hvor morkaken ligger også, ligger den ut mot magen tar det jo lenger tid før man kjenner noe.. Nyt ultralyden i morgen, er helt fantastisk å se den lille:)
salide Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Hei. Ikke bekymre deg. Jeg hadde det helt likt denne gangen. Kjente tidlig liv med førstemann. Kjente så å si ingenting før jeg var på ul i uke 19 (som ble uke 20). Jordmoren fortalte at jeg har morkaka foran denne gangen, og det er da vanlig å kjenne lite eller ingenting på dette tidspunktet. Forrige gang hadde jeg morkaka bak, og da er det vanligere å kjenne mye mer og tidligere. Nå er jeg i uke 21 og kjenne liv, men det er fortsatt lite..... Lykke til imorgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå