Nynte Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Er usikker på hvilket brød jeg kan starte med. Lillemann er 6.5 mnd nå og han viser interesse for brødbiter, så da vil jeg begynne å introdusere dette til lunsj måltidet. Jeg "baker" selv det havrebødet man får kjøpt på sånn pakke og bare tilsette vann og gjær. Det er noe havrekorn der ser jeg blandt annet, så det er ikke helt uten korn... Er dette brødet ok tror dere?
2010 Mammaen Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Det høres bra ut synes jeg :-) Man skal vel unngå de helt groveste brødene, men havrebrød er nok helt supert!
sillyfilly og Olivia Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Ha som regel å gi henne mellomgrovt brød. Ikke sånn som rugbrød, det er for det første veldig vanskelig å tygge, og for det andre kan det bli litt tungt for magen å fordøye.
Nynte Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2010 Da ser det ut som vi fortsetter med havrebrødet da:) Jeg synes det er veldig godt hvertfall!
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Har igrunn ikke tenkt over dette, men gir jenta mi på 7 mnd (som har fått brød i 1 mnd), det brødet vi har hjemme. Vi kjøper kun grovt brød, det vil si ikke noe mindre enn 2 av 4 skraverte ruter på sirkelen. Hun spiser godt uansett, og har ikke merket noe på magen. Jeg gir masse vann til måltidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå