Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ICSI på Klinikk Hausken ruger jeg nå på to gullklumper. Testdag er 22. desember.

Er det noen andre her inne som har testdag omtrent samtidig?

I dag er det altså dag 8 etter befruktning. I går eller i dag fester egget seg. Jeg spiser varm og god mat, sitter mye med beina opp og hviler mye. Og håper....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har testdag 21 desember!

Håper vi kan slutte oss til hylekoret som pågår her inne:-D

Skrevet

Jeg har også 21., men grunnet ferie blir det 22. Håper på hylekor på oss alle, ja.

Skrevet

Stilig! Jaaaaaa- håper det! Har dere noen symptomer i det hele tatt?

Jeg har litt halsbrann og i dag hade jeg litt mørkere område rundt brystvorten. Men dette kan selvsagt bare være bivirkninger av progesterontilskuddet.... Men jeg velger å tro!

Skrevet

Jeg har testdag 22 desember. Ingen symptomer her i gården og puppene er slappe som dråg. Blir litt bekymret, burde vel hatt litt symptomer nå vel?

Skrevet

Hei Moesha!

Jeg bel gravid på forrige forsøk (mistet etter kort tid), og hadde ikke et eneste symptom, så du må ikke gi opp håpet:-)

Her kjennes alt likt ut som det gjorde noen dager før uttak, og om det er positivt eller negativ får jeg vite på tirsdag.

Dette er mitt tredje forsøk, og jeg synes alle forsøkene har vært forskjellige både i perioden med hormonstimulering og i rugeperioden.

Skrevet

hei jenter, jeg har testdato 21/12:) har ikke noe særlig symptomer, føler at mensen er på vei. men jeg har ikke gitt opp håpet ennå. lykke til dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...