Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hadde vært hyggelig for oss Oslo mammaene og lagd ett treff etter jul eller syns dere det er litt tidlig ?
Lunapuna1985 Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Jeg synes det høres hyggelig ut, men kanksje litt tidlig?? I alle fall vente til alle med termin i juli er kommet til minst 12 uker, dvs midten/slutten av Januar... Men kanskje enda bedre når alle er kommet til i alle fall rundt 16 uker da man kanskje merker litt mer av det, og det for mange er tid for ordinær UL. Men det er nå i alle fall mine tanker...
Min lille peanøtt vøtt:-) Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Jeg synes et treff er helt på sin plass. Men som du sa Lunapuna1985 så kanskje vi skulle vente til litt etter jul? jeg er hvertfall i skikkelig dårlig form med MYYYYE kvalme hele dagen og orker ikke å gjøre så mye for tiden, Satser på bedre form etter jul ;-) Blir spennende å treffe dere da, da blir alt litt mer virkelig liksom :-)
eje*lykkelig* Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Høres ut som en god ide:) Jeg(og magen) kommer gjerne på Oslo-treff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå