Gjest Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 hei tok en test i går og ventet 5 min med å se på, resultat NEGATIV så la jeg den til siden og så enda en gang etter 10 min, fremdeles NEGATIV.... Men da jeg skulle kaste denne etter en liten time var det plutselig ganske synlig positiv strek!!! WHAT???
katrineev Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 slik er disse testene. derfor det står at en ikke skal lese av resultatet etter så så lang tid. så du må nok bare vente noen dager å ta en ny for idag var den nok negativ
MinAndreSkatt Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 det skjedde også med min (etter et par timer) men den var nok mest sansynelig negativ da... men 2 dager etterpå tok jeg en ny, og da var den HELT positiv (innen 1 min) så du får bare vente se og ta en ny en om noen par dager:) lykke til!
morromor Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 De testene de testene... Jeg tok en clearblue som var negativ, 2 uker etterpå tok jeg en clearblue som viser om du er gravid og hvor mange uker du er på vei, da viste den plutselig 3+!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå