Fizzymed2små Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 De siste dagene har hun våknet annenhver time hele natten for å spise. På dagen sover hun dårlig, maks en halvtime i slengen, og virker utilpass.. finner liksom ikke helt roen. Av og til når hun skal spise, så er hun veldig urolig, slipper taket hele tiden og vrir og vender på seg. Kan jeg ha for lite melk? Eller dårlig utdriving? Har ikke vært noe problem før nå.. I natt våknet hun bare en gang for mat, og spiste da av den ene puppen før hun sovnet igjen. Nå, nesten 12 timer etter at jeg ammet henne i går kveld, prøvde jeg å pumpe det brystet som hun ikke spiste av i natt, fikk ut 40(!) ml bare.. hva er det som skjer? Hva gjør jeg nå da? Prøve å pumpe mer?
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 kan jo være at hun har økedøgn? Bare å la henne spise når hun ønsker, det skal hjelpe på å øke mengden. Og barnet klarer å tømme brystet bedre enn en pumpe. Pumpemengden er med andre ord ikke heeeelt reell.
Tulipan2010 Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Eneste måten å finne det ut på er å veie babyen. Jeg måtte gjøre det hver uke i en periode fordi han la for lite på seg. Viste seg at jeg hadde for lite melk og må derfor gi MME i tilegg.
isabelan Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 hadde det slik jeg også.. men endte med å amme til han slapp og det virket tomt, hvis han ikke var helt fornøyd ga jeg litt tillegg.. dette gjorde jeg på formiddagen for at han skulle få en lang lur, og på kvelden så han skulle få sove noen timer sammenhengende.. du har sikkert økedøgn, men det er tungt, men går over;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå