Gå til innhold

Da er jeg tilbake her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet det lille fröet som kom på förste forsök. Fölte at noe var galt veldig fort, kan ikke sette fingeren på hva men fikk svar på Hcg etter to små blödnigner og den var gått ned. Så da er det tilbake til pröving. Fikk beskjed om å vente i 4-6 uker med samleie! Og jeg må ha en mens först! Sören, har ikke lyst til å vente et sekund! Hvordan går det med dere, zassy, metti og alle dere andre :)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist å høre Bonusbarnet !!! Håper spiren sitter fort igjen hos deg... Kjedlig å måtte vente så lenge med å prøve på nytt.. Men har hørt at spiren sitter lettere etter en SA pga hormonene i kroppen.

Her har jeg begynt på ny pp og er derfor inni min 5 ... Det begynner å blir tungt og eg vet ikkje helt hvordan eg ska få tiden til å gå og holde motet oppe... Men i dag våknet eg faktisk me en tro på at denne mnd var vår mnd ..... Har El ca julaften så da blir det julekvelden på oss : )

Dersom spiren ikkje sitter til mars / april så begynne me på utredning. Kjenne det e litt godt å ha et tidspespektiv på det ...

Vi har forresten bestillt syden tur te uken før 17 mai.. Dersom eg sko bli gravid så håpe eg ikkje at det blir akkurat de værste mnd me kvalme me ska reise.. Søstera mi har hatt såkaldt ekstrem svangeskapskvalme og sykpleieren har sakt at dersom hu har søstre så e det stor sansynlighet for at de og får det.. Så hvis eg får det likt hu så må eg ligge en mnd på sykehus for å få i meg næring... Off håpe eg slippe det...

Skrevet

Hyggelig å höre fra deg Metti :). Skjönner at du er utålmodig ...vi blir jo det, vi vil helst bli gravide med en gang!!! Jeg og! Men jeg må vente en stund da..ikke bekymre deg for svangerskapskvalmen, har gått og lengtet etter den nå mens jeg var gravid, var nemli ikke så kvalm som jeg bruke å väre så jeg hadde en mistanke om at noe var galt,. Selv om det virker lenge er vel 5-6 måneder ganske vanlig å måtte pröve. Innstiller meg på det selvom vi hadde nybegynner flaks:)

Skrevet

Nei for å si det sånn ... Dersom jeg blir gravid så ønsker jeg kvalmen velkommen me åpne armer... Men helst ikke mitt i syden ferien...

Er utålmodig ja men vet jo så altfor godt at det er vanlig at det tar litt tid. Men som alle andre her så vil en jo helst at en sko vert gravid i går..

Håper det går fort for dere igjen !!!

Dere hadde barn fra før av eller husker jeg feil nå ??

Skrevet

`Jeg har 3 på 8,9 og 11. Han har ingen. Hvordan var det med deg igjen?

Skrevet

Vi har ingen barn fra før så her er håpet om en baby virkelig stort ... Er 28 år og han er 31 så er absolutt på tide

Skrevet

****håpe håpe det skjer snart *****

Skrevet

Uff så leit da Bonusbarnet :( Skjønner godt at det er vanskelig å vente ja! Men virker som du er veldig fruktbar så vi får satse på at du blir fort gravid igjen :) Jeg har ikm nyttårsaften så er enda lenge å vente føles det som :) Masse lykke til videre til deg! Tar juleferie jeg nå så er tilbake rundt nyttår ;) Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...