Reese Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Det banke som bare det, og gjør det ubehagelig å gå. Noen andre som opplever dette? En del av menstrasjonsmertene kansje?
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Hei enten har du fått åreknuter i underlivet det er vanlig og kommer av stort trykk fra babyen. De forsvinner etter fødsel. Eller så er det at babyens hode er kommet godt ned i bekkenet og det plager bekkenbunns muskulaturen og gjør derfor vondt. Helt normalt tegn på at fødselen nærmer seg
Reese Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2010 Takk for svar silla Det virker logisk det du skriver. Merkelig å kjenne vondter der nå, hehe. Har jo blitt litt håven, ikke akkurat i kjønnsleppene ol, men på sidene inn mot lårene. Akkurat som noe ligger å sprenger der. Og i dag når jeg skrev dette innlegget føltes det ut som jeg holdt på å revne innvendig. Å det før babyen er ute Lurer på hva jeg kommer til å tenke under fødselen
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Ja jeg har hatt det samme for noen dager siden! Hadde også vondt for å gå,og en øm og vond følelse nedentil utta p... Fødte idag 8dager før termin ) så kan godt hende det er ett tegn for deg også
Reese Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2010 Åh.. så koselig da gratulerer så mye Ja, kansje det er modningen faktisk, og som også silla sier, fødsel rett rundt hjørnet I morgen skal jeg strippes, håper det setter fart på ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå