jente-06 + spiiire Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Er 6 + 3, og har hatt litt småblødniger / brun utflod en stund nå.. har endt i SA`er før, så er veldig nervøs i dag.. Har også en jobb der jeg må fortelle det, så jeg vil se liv før jeg sier noe! krysser fingrer og tær for at alt er ok der inne !!!!!!!!
Sussa jan 2016<3 Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 krysse det som e å krysse for deg, du skal se det går bra
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Masse lykke til! Og ikke glem at det kan hende det uansett er for tidlig å se noe nå. Jeg har vært på ul 6+4 og fått beskjed om at jeg må ta utskrapning. Men hcg viste at det var liv og jeg har en 5 åring her med meg )
jente-06 + spiiire Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2010 Hei igjen!! Alt så bra ut !!! :) vi fikk se "reka" vår, med hjerteaktivitet og på rette plassen Er så lettet !!!!! Var kanskje litt lenger på vei også faktisk, han mente jeg rundet 7 innen en dag og to. Men jeg justerer ikke på det nå, før evt. på ordinær Ul Takk for alle som krysset fingrene for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå