cadence Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Vesla har de siste dagene siklet mye. Det kan vel ikke være tann på gang allerede? Storesøstra siklet kun i forbindelse med tannfrembrudd, så jeg har det i bakhodet...
*Nøtta* Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Samme her... Mi er også 8 uker og har begynt å sleve veldig den siste tiden. :/
cadence Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2010 Oppdatering: Igår (8uker+2dager) så jeg masse kuler i gommen hennes, begge sider på underkjeven- der tenner skal komme... Så her skjer det ting gitt, men greit å få mistanken bekreftet, men håper at det stopper opp slik at de ikke kommer sååååå tidlig (stakkars puppene mine liksom...)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Helt vanlig at babyer begynner å sikle en del på den alderen der, uten at det trenger å bety tenner (gj.snittlig alder for første tann er 6-8 mnd). Min har også siklet mye i 1 mnds tid nå (3 mnd gammel), men ingen tenner i sikte her ihvertfall. Hvite kuler i gommene der hjørnetennene skal komme opp etterhvert er også helt vanlig, men de pleier likevel ikke å komme før nærmere 1 års alder... Men såklart, ingen regel uten unntak osv- størstejenta mi fikk sine to første tenner (fortenner nede) da hun var 3,5 mnd f.eks, så alt er mulig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå