♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hvilke melodier får dere til å yte max på spinningtimen? Skal snekre ny spinning-cd og trenger tips fra dere! Blir glad om noen tar seg tid )
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2010 Oi, jeg trodde ikke det første innlegget ble publisert, ja ja...
Tante Blås Squaw Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Jeg spinner ikke for mitt bare liv, og er full av beundring for dere som gjør det! *knegg* Men musikktips kan du likevel få; Chemical Brothers:Galvanize Fatboy Slim: Right Here, Right Now Fatboy Slim: Praise You Prodigy: Firestarter Prodigy: No Good The Shamen: Ebeneezer Goode
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2010 Nissetråkkende Squaw; er enig med deg i alle sammen!!!! De er bare rå - og tidløse! Men jeg trenger noen som jeg ikke har hatt på en stund, hmmm.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2010 Håper på enda flere tips jeg )
Gjest Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Dytter for deg, jeg trenger også Anbefaler deg Røyksopp sin låt med Karen (fra Sverige) husker ikke hva den heter, men jeg står og tråkker ut hele sangen med den. den er rå å spinne til, du kommer i et skikkelig dragsug Skulle gjerne hatt noen lange som bygger seg opp. Jeg er ferdig med å tråkke til "rage against the machine", Dytt dytt
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 "All my life" av Foo Fighters - veldig bra, og for begge kjønn ) Hadde en instruktør som brukte den, tok oss helt ut da ja http://www.metacafe.com/watch/sy-1130125485/foo_fighters_all_my_life_official_music_video/
Knøttefrøken Skrevet 16. desember 2010 #8 Skrevet 16. desember 2010 husker ikke artist, men sangen heter Bumpy ride Club cant even handle me right now Basshunter, every morning Christina Aguilera-Fighter Darude-Sandstorm Fergie feat (husker ikke i farta)- getting over you Shakira- Waka waka P!nk. So what Duck sauce-barbra streisand
Tante Blås Squaw Skrevet 16. desember 2010 #9 Skrevet 16. desember 2010 Hmmm...hva med; Ladyhawke: My Delirium Beck: Sexx Laws Throwing Muses: Bright Yellow Gun The Cardigans: My Favourite Game Missy Elliot: Work It Notorious B.I.G.: Hypnotize Goldfrapp: The Train Jane's Addiction: Been Caught Stealing Offspring: Pretty Fly (For A White Guy) Green Day: Basket Case
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2010 Oi, mye bra her!!!! Takk nissetråkkende squaw, Knøttefrøken og juleklumpen ))) Enda flere?
LegallyBlond Skrevet 16. desember 2010 #12 Skrevet 16. desember 2010 Nick Cave - stagger lee, god til tuuuuuuunge, seige bakker Iron Maiden - phantom of the opera, der kan du kjøre "runder", flere ulike rytmer i sangen så kan putte inn både bakke, jumps og spurt Alice Cooper - poison, en slager jeg aldri blir lei av å spinne til Er glad i å spinne til rock Ellers digger jeg den theme-sangen til hangover filmen, den heter vel right round tror jeg. Link her: http://www.youtube.com/watch?v=8Yq8v9YtXCQ&feature=related
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. desember 2010 #13 Skrevet 16. desember 2010 Milk Inc har mye bra spinning/treningsmusikk
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. desember 2010 #14 Skrevet 16. desember 2010 Something-Lasgo Luvstruck-Southside Spinners Dr. Feelgood-Interphace White Wedding- Billy Idol Cradle of Love- Billy Idol The Rox Medley-Roxette Maniac-Flashdance soundtrack (kan bruke Topmodelz versjon) Back to the 80's- Aqua I don't Feel like dancing-Scissor Sisters Sweet Freedom-Safri Duo Played Alive(The Bongo Song)-Safri Duo Sandstorm-Darude Boom Boom Pow-Black Eyed Peas feat. David Guetta Footloose-Kenny Loggins Rompa Mi-DDE I like it- Enrique Iglesias and Pitbull Liebe- Ayla Over the Hills and far away-Nightwish Du hast- Rammstein Feuer Frei- Rammstein Let's get rocked- Def Leppard Pour Some Sugar on Me- Def Leppard Separate Ways- Journey Need you Tonight- Inxs Devil Inside- Inxs Pleier å spinne til denne jeg: Cannibals-Blackjacks (Teller 8-dels takt, hvor jeg veksler mellom å stå strak, stå lent over rattet, rompa bak, sitte, stå.. osv). Jeg blir dritsliten Jeg kunne sikkert skrevet liste hele natta. Har jo nærmest som hobby å lage spillelister
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #15 Skrevet 17. desember 2010 Tutta & gutta + Vestlandsfanden, tusen takk! Kjempe mye bra og variert her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå