a'Nöel Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 har dere noen symptomer på en evt. graviditet? Jeg trodde jeg hadde det forrige uke, veldig øm mage og såre brystvorter blant annet Nå, kjenner jeg ingenting.. Er bare første pp da, så skal ikke klage i det hele tatt, men jeg trodde faktisk det hadde klaffet med engang, hehe.. kan også legge til at jeg nettopp sluttet på p-pilla (den 15. nov), så det kan jo være derfor jeg har kjent meg sånn rar en stund? at kroppen var på vei til sitt normale jeg igjen liksom menmen, vi får vente og se til helgen!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Vanskelig å si hva man an forvente seg! Jeg trodde også det hadde klaffet første pp, sluttet på pilla den 25 oktober. Hadde konstant murringer fra pillemens og helt fram til jeg fikk ny mens 39 dager senere. Brystvortene mine var SUPERømme 4-5 dager etter EL, men dette viste seg altså å være et tegn på at EL var overstått. Jeg var tilogmed kvalm jeg.. trodde jeg... *flau* Så det kan være at dette var eggløsningen din, som du kjente! Ellers er det nok veldig vanlig å være litt rar i kroppen den første måneden uten piller. Er først nå kroppen min begynner å bli normal, uten masse murringer hele tiden. Aldri mer p-piller! Lykke til ihvertfall
prøvende Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Slenger meg på her jeg! IKM i dag tror jeg, men foreløbig ingen tegn til tr. Hadde litt menssmerter i går og i dag, og var helt sikker på tr kom. Men da jeg sjekket var det bare en del utflod. Testet på mandag, og den var jo blendahvit, men står på dem at det ikke er sikkert før en dag etter IKM, så da er det vel et håp..... Selv om jeg nå bare venter på tanta igrunn. Ellers lite gr.tegn. utfod, forkjølet og vonde nippler (var velig vonde sist uke, men er bedre nå) Lykke til alle sammen!
prøvende Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Slenger meg på her jeg! IKM i dag tror jeg, men foreløbig ingen tegn til tr. Hadde litt menssmerter i går og i dag, og var helt sikker på tr kom. Men da jeg sjekket var det bare en del utflod. Testet på mandag, og den var jo blendahvit, men står på dem at det ikke er sikkert før en dag etter IKM, så da er det vel et håp..... Selv om jeg nå bare venter på tanta igrunn. Ellers lite gr.tegn. mye murringer, menssmerter siste to dagene, utfod, forkjølet og vonde nippler (var velig vonde sist uke, men er bedre nå) Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå