Gå til innhold

3 uker og sover så urolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuppa mi er snart tre uker og de siste nettene har hun ikke ville sovet i sengen sin, begynner å sutre og lage lyder med en gang og så begynner hun å glippe med øynene... Hun sovner godt når jeg bærer henne inntil brystet men blir urolig med en gang jeg legger henne ned. Dette gjør at jeg nå er fryktelig på underskudd med søvn, de to siste nettene har jeg ikke sovet, og i natt bare et par timer. Det er jo noe hun plages med, har jo litt luft og er urolig, men blir fort rolig når man har henne til brystet.

Noen råd? Hun får MME og litt MM, holder på å slutte helt med ammingen for det har vært et pes helt fra starten. Hun har fått malt i det siste for å få fart på avføringen, har nå bæsjet annenhver dag i det siste. Bør jeg kanskje bytte MME? bruker NAN og det har fungert til nå. Har kjøpt nye flasker Dr. Brown, har brukt NUK og de har fungert de også, men AVENT gulper hun bare av.

Får ikke slappet av på dagtid heller fordi hun er så utolig...

Håper på gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å masere magen hennes, slik at maserer med tarmene, altså slik at hånden din blir dradd ned på venstre side på magen hennes. ( hjelpe meg, ble dårlig forklart.) Men det hjelperveldig på lillebror her.

Du kan og prøve å heve hodeenden på sengen hennes, om de ligger i litt oppoverbakke så blir det mindre luftsmerter i magen, og lettere for å få opp luften. På de verste nettene her så legger vi ham mellom oss i vår seng slik at han kan ligge brattere på en pute, men dette tør jeg ikke gjøre når han ligger i sin seng, redd for at han skal skli av på siden og få puten over seg. I sengen vår ligger han støttet på sidene av våre puter.

dette var eneste rådene jeg kunne komme med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...