Gå til innhold

Nattavvenning

Tjukkemagen *m/jente 1.mai*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er jeg alene om nattavvenningen. Far har så store problemer med å være våken et par timer om natta at jeg orker ikke høre på all klaginga.... Han må ta fri fra jobb fordi dattra hans gråter en liten time. Da tar jeg det heller selv. Men derfor er jeg litt i undreskudd på søvn etter 3.natt med avvenning. Men i morges ruslet han ut på kjøkkenet etter en lang dusj og lurer på om vi kan avbryte, for HAN sover så dårlig. Han har ikke engang vært ute av senga! Han purte først om hvordan natta hadde vært. Da må han jo ha sovet over de meste av gråten.... Fikk hakeslipp der jeg stod. Da hadde jeg vært oppe en halv time før ham for å kle på eldstemann som skulle til barnehagen. Jeg burde jo bare si i fra at dette ikke er mine barn, men VÅRE barn! Jeg som er hjemme skal liksom bare klare alt for jeg er jo ikke på jobb!!! Akkurat nå ser jeg for meg jobben min som en feriekoloni. Hvordan løser dere det hjemme hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi slapp billig unna n-avvenninga, så fort vi flyttet minsten på eget rom var det ikke lenger noe mas om mat midt på natta.

Og far har sovet på eget rom når han skal på jobb, så han heller aldri blitt vekt på natta....

hold ut, han må jo skjønne at det er for en liten periode og at det vil gavne alle i lengden, kan jo ikke stoppe nå midt i prosjektet!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...