Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Jeg ser ikke så ofte på tv, men for noen dager iden ble jeg sittende og så da en reklame for noe hårstyling-produkt. I denn brukte friøren en stor rundbørste som han snurret håret rundt på den langhårede damen i stolen, fønet og dro ut børsten igjen og viste til verdens vakreste bølgete lokk. Altså, skjønner jo at dette bare er reklame, men tenkte at det der så jo ganske smart ut. Kunne snurre håret opp på en børste, føne, og vips, litt fylde og lett fall i håret. Som tenkt som gjort. Kjøpte rundbørste og gikk til aksjon i går. Halvvått hår med litt mouse i (som i reklamen), tok en liten mengde av mitt lange hår og dro børsten igjennom. På slutten vippet jeg inn håret og rullet oppover. Fønet og....ikke faen om jeg fikk børsten ut igjen! Fikk rullet den en halv gang ut, og så stopp. Med masse slit, bokstavlig talt, klarte jeg å dra litt mer ut og brukte så nesten en time med en hårnål og fikk dratt ut bitte litt og bitte litt av håret som rett og slett satt fast i børsten. Endte med en utrolig sår hodebunn fordi jeg rett og slett hadde slit av meg ca 1/4-1/3 av alle hårene i det området i forsøket for å få ut igjen børsten. Den gikk rett i bosset. Men nå lurer jeg på hva i alle dager som skjedde? Noen som har vært borti noe lignende? Hva gjorde jeg galt?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Har opplevd akkurat det samme som deg. Men jeg vet ikke heller ikke hva som gikk galt. Frisøren min gjør det helt fint på meg
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Så man må være utdannet frisør for å håndtere en rundbørste? Var vondt nok i hvertfall, så nøyer meg med krølltangen heretter! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå