Tobarnsmor i desember Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Har 3 dagar til termin, så eigentleg ingenting å klage over, anna enn at eg er sliiiten av alle desse riene som ikkje blir til baby. I går var modningsriene kjempesterke, regelmessige og vart tettare og tettare. Til slutt kom det nye kvart 7. minutt. Trudde kanskje det var fødsel på gang eg. Ringde jordmor, og fekk kontroll. Men neida!!!! Moden, men ikkje klar. Forkorta livmorhals, men ikkje flat, og opning berre til ein finger. Riene er visst for lange og ueffektive... Varer 2-3 minutt, og bør vare max 1 minutt fekk eg vite. Kan skje når som helst, eller ta dagar - kanskje ei veke. Lurer på om eg har overskudd igjen til sjølve fødselen om det skal fortsetje slik....
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Sender ein stor sympatiklem til deg. Eg har begynt å få modningsrier og er snart 36 veker detta blir nåken lange veker frem til fødselen for min del. Håper du får skikkelege riere snart så du slepp dei plagene lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå