Gå til innhold

Fødsel? Jeg ser tilbake;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trur du går tre til fem dager over... Vet ikke når du har termin, men føler en hel del rundt julaften. Kan hende den blir bra bare.... Trur fødselen blir en intens men flott opplevelse. Føler du jobber godt, og får støtte fra mannen.

Lyst og se på meg litt? Har gått på hormon sprøyter denne pp. Ikm på julaften! Blir jeg gravid? Med en eller to? Han eller ho? 280384. Takktakk

Jeg har ikke spådd så mye i det siste, men pendelen sier ja på desember. Så får jeg 2 og ihvertfall jente. Vet ikke om det betyr 2 på en gang, eller tilsammen. Krysser fingrene for deg!

Når det gjelder meg, så er ikke termin før 8.januar, men har liksom ingen følelse av at jeg kommer til å gå så lenge... Kanskje det blir til julaften...hehe

Heisann;)

jeg føler du går i fødsel om ikke lenge....Føler meg ganske sikker på at det er ei jente i magen din...tror fødselen vil gå rimelig kjapt, følër ikke noe dramatikk eller noe, føles som du har gjort dette før og vet hva du går til og jeg føler bare en letthet i deg:)

hmm...er ikke helt sikker på dato...fikk opp et fem-tall men d kan også vere klokkeslett...men jeg vil si innen en uke vertfall:)

lykke til:)

om du orker å se på meg hadde d vært fint...

f.13.04.83

ser du noe kjønn i magen min? ks eller vaginal fødsel? og hvilket stjernetegn d blir???

klem:)

hei magika, jeg får opp 29 på deg.. ser at det er din bursdag og men fikk en intens følelse om det før jeg oppdaget bursdagen din. Tror fødselen tar ca 12 timer. men går veldig bra, litt treg i starten men du har kontroll og gode mellomrom mellom riene. du mestrer det kjempefint:)

veldig kjkt å se at du skal ha en liten til:) glad på dine veine, vet ikke om du husker meg men vi snakket mye før:)

om du vil se på meg lurer jeg på om jeg er gravid? 011083

klem til deg

Annonse

Tusen takk magica.. Håper du får rett... Hadde syntes det hadde vært helt utrolig bra kjenner jeg,,, hehe.. Jeg har selv alltid hatt følse av to stk.. så er litt redd for det, og med hormoner er jo ikke kjangsen noe mindre.. hehe....

Håper du slipper og gå lenge da.. Lykke masse til! Håper du får en strålende jul med baby i armene ;)

klem

Mange som sier gutt, har selv jentefølelse men d hadde jeg sist og så :P

har termin 29.mai så er nok store muligeheter for begynnelsen av juni ja og tvilling ;)

tusen takk!! ;)

tror du jeg takler greit å føde vanlig? tok ks sist pga seteleie....men jeg føler ikke selv at d blir seteleie denne gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...