40år og vil ha barn! Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hei. Ja, da var jeg gravid igjen, fikk sjokk !! Var her inne en del i 2008 da jeg fikk en jente i des. Nå testet jeg positivt i går etter å ha mistet i sommer,og hadde egentlig bestemt meg for at det var nok. Var en slitsom sommer som endte i utskrapning etter å ha hatt hcg i blodet i 3mnd. Gynokologen min sa nylig at jeg var begynnt på overgangsalderen, men grav. testen er krystallklar ! Men vet det er stor sjanse for at jeg mister, er jo blitt 43år . Får ta en dag om gangen , og ikke tenke så mye enda. Helt nummen jeg altså..................
Stjernemagnolia Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Gratulerer som nygravert! Fantastisk å klare det som 43 åring. Alt i alt går det bra med de fleste. Ingenting du får gjort fra eller til annet enn å glede deg over nyheten. For en sann glede, gratulerer igjen!
Stjernemagnolia Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Gratulerer som nygravert! Fantastisk å klare det som 43 åring. Alt i alt går det bra med de fleste. Ingenting du får gjort fra eller til annet enn å glede deg over nyheten. For en sann glede, gratulerer igjen!
Irene Adler Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Åååååå gratulerer så masse!!! Du gir håp til meg, for jeg tror jeg har begynt på overgangsalderen. Har ikke fått det bekreftet, men skal ta en tur til gynekologen på nyåret. Håper virkelig spiren din klorer seg fast.
Tobarnsmamma!!! Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer! Jeg husker deg godt fra sist du var her, selv har jeg dessverre vært her siden uten å få "fast fisk." Men jeg håper stadig på et mirakel. Håper det går bra med deg.
Pogoled Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer så mye:)) Jeg testet positivt tidligere i uken!! Det blir mitt første barn i en alder av 37 år.
40år og vil ha barn! Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2010 Gratulere Pogoled :-) Takk for gratulasjonene ;-)
kitty67 Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Så godt å høre at det er 43-åringer som får det til. Det gir håp, for jeg er selv 43 og ønsker meg så veldig et barn til... Har du noen gode råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå