<3Minesmå<3 Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Er bedd i selskap og "nyttårsfest"... vurderer om jeg skal la lille være hos besteforeldrene eller burde jeg være sammen med han første nyttårsaften..? De skal være på hytta, smeller lite av raketter der oppe.. så tror ikke det blir noe problem egentlig.. men likevel?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Hei hei! Burde og burde hehe.. syns ikke det er noe man absolutt må, men jeg tror ikke jeg hadde greid jeg Men er vel så nybakt enda jeg. 1 time borte så er jeg gal av lengsel.. hehe
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Men synes langt ifra du er noen "dårlig mor" av den grunn altså misforstå meg rett. hvor gammel er ungen din?
velsignet med to Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Vi hadde storebror med på nyttårsfeiringen det første året. Han var bare 2 mndr og jeg ammet hele tiden, så det ville blitt styrete å ikke ha han med meg. Dette var et selskap hvor vi var 4 vennepar samlet, to av oss med barn. Når det er sagt, så ser jeg nå som han har blitt eldre at det nok er lettere å ikke være sammen med de når de er helt små. Han er tre år i år og gleder seg utrolig mye til både jul og nyttår, og nå er det helt utenkelig for meg å ikke feire sammen med han! :-) Jeg vil si, har du muligheten (og føler det er greit selv selvsagt), så benytt deg av den i år. Han skjønner ingenting av det likevel ennå :-)
bitthen Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Hadde jeg greid det, hadde jeg ikke vært i tvil en gang. Jeg hadde kommet til å gjort det om jeg hadde hatt anledningen. Meen det er dette med savnet da.
Gjest Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Om det er mennesker baby kjenner så ser jeg ingen problem med det så lenge dere som foreldre er komfortabel med det. Dere er foreldrene og kjenner baby (og barnevaktene) best og er dere trygg så gjør dere det:)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 Hva jeg tenker? Kos deg! Så lenge den lille er med kjente barnevakter hadde jeg ikke tenkt mer på det. Sundt for barnet å knytte seg til fler enn bare mamma og pappa. Og det gjør det lettere å være borte en annen gang også :-)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Jeg tenker at om du har lyst å dra på fest , så gjør det!! Babyen skjønner ikke noe av det uansett, men de neste nyttårsaftenene gjør den nok det, så da vil du sikkert feire med babyen i årene som kommer Så ta deg en "siste" nyttårsaften fest med gooooood samvittighet!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 15. desember 2010 #9 Skrevet 15. desember 2010 enig med LilleNurketMitt første nyttårsaft til snuppa var vi sefølgelig hjemme da var hun jo bare 2 uker gammel men i fjor var hun blitt 1 år og vi feiret sammen på dagen og kvelden og la henne til å sove inne hos min søster og gikk på nyttårsfest etter hun var lagd, gjør det samme i år dersom mine foreldre vil ha de hos seg om natta.. hun er 2 år og han blir 2 mnd da..
Canari Skrevet 15. desember 2010 #10 Skrevet 15. desember 2010 Vi tar med barna, dit vi skal er det plass til å sove over så da kan lillegutt legges til vanlig tid. Jeg hadde ikke dratt ellers, men det er i hovedsak fordi vi ikke har egnet barnevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå