Evigheten Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Lille Sprell har fått 3 mnd-vaksine i dag. Fikk beskjed om at ho kunne få litt feber, bli slapp og sutrete utover kvelden. Ingen feber, ikke slapp, ingen sutring, men derimot intens HYLING i flere timer. Tydelig at ho hadde vondt, for sånn skriking har jeg aldri hørt før... Ho fikk en paracet, og en halvtimes tid etter det, roa ho seg såpass at ho klarte å sovne. Men er det vanlig med sånn skriking? Bare lurer, siden "intens vræling i timesvis" ikke var en av tinga helsesøster nevnte :/
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Min gutt fikk den vaksinen i går. Han grein veldig mye og skrek intenst. Itillegg fikk han feber og oppkast her da.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 men må nevne at han får sin første tann så det gjorde nok ingenting bedre for å si det sånn. Men det hjalp ikke å løfte han, vugge han el noe han bare skrek uansett hva jeg gjorde! så du er nok ikke alene der med intens skriking =)
Evigheten Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2010 Det er "godt å høre" at det er flere Jeg er en sånn en som bare tar smertestillende hvis jeg er døden nær, og helst ikke da heller, så jeg var litt skeptisk til å gi paracet siden ho ikke hadde feber engang... Men jeg er glad pappaen overtalte meg når jeg så hvor mye bedre ho ble etterpå
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 Ja hu hadde nok vondt stakkar sjøl om hu ikke hadde feber. Her hadde han litt feber så han fikk smertestillende sjøl men hjalp ikke så mye når han har vondt etter vaksine og den dumme tanna som sniker seg oppover hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå