Gå til innhold

fotbrett på vogner!!??

Anbefalte innlegg

Det er veldig mange vogner som ikke har fotbrett..... altså de har plass til bena, men det kan ikke slåes opp..... så når de sovner i vogna ligger de med bena nedover..... er usikker på om barna bryr seg, men jeg hadde ikke likt det...... de vognene som har fotbrett er MONSTERstore.... de største til brio eller simo.... men slike vogner skal jeg aldri ha..... men nå lurer jeg altså på om det finnes noe som man kan på en måte "bygge" på med!? slik at føttene kommer opp i liggestilling!?

Har flere tenkt over dette!? eller er det bare jeg som er kresen!?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142676774-fotbrett-p%C3%A5-vogner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener, men det finnes da mindre vogner med regulerbart forbrett. Selv om jeg egetlig tror barna sover fint med beina litt nedover. I de tilfellene, så er jo gjerne rompa litt nedover også, så det blir vel ikke så ille.Vet ikke om noe å støtte opp under, men TFK er ikke så stor synes jeg(bare litt ruvende), eller Brio Go. Bugaboo og ABC design Cobra har også en variant. Bare for å nevne de første jeg kom på som har regulerbart fotbrett og ikke er så monterstore. Teutonia s3 har. Babyjogger city elite har også ett lite regulerbart fotbrett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...