Gå til innhold

MYE sparking allerede - uke 22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 22 uker på vei og det er voldsom aktivitet der inne... Blir nesten litt sliten allerede, jeg :-) Flere som har det sånn?

Lurer på hvordan det blir framover liksom, når det er så mye allerede!?

(- ikke for å klage altså) ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det er party der inne på natta jeg, hehe :-P Synes det bare er moro jeg! Er så mye våken på natta så bare kos med selskap :) Er litt mer stille på dagtid men det er jo oftest når man legger seg babyen våkner :) hihi <3

Skrevet

Hehe, ja det er koselig også, men her er det party både dag og natt... ;-)

Skrevet

Hehe...

Her bruker den lille navlesnora som liane, ,hahahhaa.. kjennes ihvertfall sånn ut.. og det hele dagen... koselig å kjenne liv, :) :) men er som du sier man kan jo bli litt sliten innimellom, men det må vi ha lov til syns jeg ;)

Skrevet

her er oxo rikelig med liv:O) 20+6 idag.

babyen sparket til og med jordmor i øret i dag, når hun skulle lytte på magen min. hehehe!!

er mest på kvelden, men oxo litt på dagen.

er min nr 2, og eg synes d er bare kos:O)

samboeren min, og dattera mi har oxo fått kjenne boksekampen som foregår der inne.

Skrevet

Ja, det var jo litt ufint av jordmora å ville tjuvlytte... hehe... ;-)

Skrevet

ja ikke sant??? hehehe

tenk å ville lytte på magen, for å sjekke at den lille hadde d bra der inne

fysj og fy

hihihihi

og nå er boksekampen i gang for fullt inne i magen. ligger i senga nå, så klart den lille må forstyrre mamma da;O)

Skrevet

Samme her. Jeg har kjent liv siden 15+3, er 19+6 idag, og det er veldig leven der inne hver dag. Den første uken var det riktignok ganske svakt og rolig, men de siste 2 ukene er det masse aktivitet.. Men storesøster merket jeg ikke første dult før uke 18, og det var nærmere uke 24-25 det ble som det oppleves nå...Men jeg nyter det jeg :) Fin bekreftelse på at den lille er "i live"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...