Pigalopp:-) Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Er 22 uker på vei og det er voldsom aktivitet der inne... Blir nesten litt sliten allerede, jeg :-) Flere som har det sånn? Lurer på hvordan det blir framover liksom, når det er så mye allerede!? (- ikke for å klage altså) ;-)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Kjenner det er party der inne på natta jeg, hehe :-P Synes det bare er moro jeg! Er så mye våken på natta så bare kos med selskap Er litt mer stille på dagtid men det er jo oftest når man legger seg babyen våkner hihi <3
Pigalopp:-) Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2010 Hehe, ja det er koselig også, men her er det party både dag og natt... ;-)
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Hehe... Her bruker den lille navlesnora som liane, ,hahahhaa.. kjennes ihvertfall sånn ut.. og det hele dagen... koselig å kjenne liv, :) men er som du sier man kan jo bli litt sliten innimellom, men det må vi ha lov til syns jeg
aprilprinsesse2011 Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 her er oxo rikelig med liv:O) 20+6 idag. babyen sparket til og med jordmor i øret i dag, når hun skulle lytte på magen min. hehehe!! er mest på kvelden, men oxo litt på dagen. er min nr 2, og eg synes d er bare kos:O) samboeren min, og dattera mi har oxo fått kjenne boksekampen som foregår der inne.
Pigalopp:-) Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2010 Ja, det var jo litt ufint av jordmora å ville tjuvlytte... hehe... ;-)
aprilprinsesse2011 Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 ja ikke sant??? hehehe tenk å ville lytte på magen, for å sjekke at den lille hadde d bra der inne fysj og fy hihihihi og nå er boksekampen i gang for fullt inne i magen. ligger i senga nå, så klart den lille må forstyrre mamma da;O)
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Samme her. Jeg har kjent liv siden 15+3, er 19+6 idag, og det er veldig leven der inne hver dag. Den første uken var det riktignok ganske svakt og rolig, men de siste 2 ukene er det masse aktivitet.. Men storesøster merket jeg ikke første dult før uke 18, og det var nærmere uke 24-25 det ble som det oppleves nå...Men jeg nyter det jeg Fin bekreftelse på at den lille er "i live"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå