togutter-08og10 Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Gutten vår er 5 uker og han er utrolig urolig på kveldene (og litt på dagen også) Og siden vi har en toåring også må jeg bære han på en måte som gjør at jeg kan ta meg av storebror også. (mye hjemme alene da mannen jobber turnus) Har babybjørn, men man skal vel egentlig ikke bruke den før babyen er 6 uker? Eller er det vektgrense? Har hatt han i den i ca 15 min om gangen og da roer han seg. Og vippestolen (babybjørn) er det for tidlig å la han sitte der i 15 om gangen?
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 jeg har også babybjørn både sele og stol og har ikke brukt selen særlig ennå, men bruker stolen litt i ny og ned, han sitter i den så får jeg dusjet, eller sitter i den å ser på meg og storesøster leke på gulvet.. har foresten det samme som deg (jente da) 2 åring og baby på 5 uker
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Babybjørnselen kan brukes fra de veier 3,5 kg, men anbefales ikke brukt mer enn ca 30 min om gangen, fordi babyen sitter litt dårlig i den. Bæresjal kan derimot brukes så lenge om gangen som man måtte ønske, og her sitter lilleloppa mye i close baby carrier-sjalet, mens jeg ordner med storesøster på 2 år=) http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå