Gå til innhold

julegave tips til snart 2 åring og 3 mnd gammel baby...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker hva jeg skakl gi til sønnen min på snart 2 år, har kjøpt duplo, men kjedelig for han å bare få duplo.. noen som har tips?klær vil jeg ikke kjøpre d synes barn er kjedelig å få...'

trenger råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor så var storebror her i huset litt over 2år og lille snuppa var 2mnd.

Han fikk fra forskjellige:

Verktøybenk (bosch)

Verktøysett

Noe duplo

Leke komfyr

Bøker

AquaDoodle

Klær

Småbiler

Parkeringsgarasje til småbilene

Det som slo best ann var verktøybenken med verktøyet.

Han likte også HandyManny veldig godt, men lekene var ikke kommet i butikkene da. Men det er de nå, så vil tro at dette også er noe som kan slå ann hos din gutt :D

Snuppa som var 2mnd da fikk en tykk gymmatte og stortsett klær, hun skjønte ikke så mye uansett :D

Skrevet

Veldig vanskelig å gi råd syns jeg, barn er forskellige og liker jo å leke med forskjellige ting:) Småtten her får ski og snekkerbenk. EELsker skrujern, å skru, sage, hjul som går rundt, osv. osv...

Snuppa på 6 mnd får ikke noe spesielt, kanskje litt klær siden hun har lite av det- hun forstår jo ikke noe av det likevel, og det er ikke noe spesielt hun trenger.. Småtten fikk heller ikke noe spesielt av oss i fjord til jul, også fordi han ikke trengte noe spesielt akkruat da, og forstod jo ikke særlig av jula og pakker likevel... :)

Skrevet

Jenta vår blir to i mars. Jeg vet hun får mye leker med andre til jul i år så jeg og mannen kjøpte en dyr og fin eventyrbok fra Roald Dahl. Hun kommer nok til å sette stor pris på den når hun er større og voksen og får egne barn. :)

Men andre leker jeg vet hun får/ønsker seg er:

hund som går, bjeffer osv.

akebrett

bondegård med dyr

lekekjøkken

puslespill

ting fra drømmehagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...