Mamma/Oda Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Min datter er straks 4 måneder.Hun er ca 8 kg og ja hun er stor:)Jeg ammer på dagen.Ei blid og fornøyd jente dagen lang. Når kvelden kommer gir jeg henne flaske med MME for at hun ikke så lett skal sovne.Hun drikker da ca 200 ml,Etter en time våkner hun og er fortsatt sulten, jeg ammer henne da og hun får i seg sikkert en dl til.Så sovner hun til natten. Tror du jeg skal starte med grøt?
2010 Mammaen Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Forsto jeg det riktig at hun sover hele natten etter kvelds og amming 1 time etterpå? Det er vel vanlig at de "spiser seg opp til kvelden", så om hun vil ha litt påfyll etter 1 time er det ikke sikkert at grøt hjelper til med det.. Høres ut som det er en jente som får nok mat, legger godt på seg og har det bra :-) Ville ikke begynt med grøt enda hvis jeg var deg.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 jeg ville heller ikke startet enda:)
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Ikke jeg heller! Syns dette hørtes bra ut jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå