Gå til innhold

Kjenner nervene kommer.... :(

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg noen solskinnshistorier om ks her. Nå har jeg lest for mye igjen. AKKURAT som sist. Dumme neket, meg. Og jeg kjenner nervene sprenge på. Min ks historie tør jeg så vidt å gå inn på, fordi jeg begynner å gråte med en gang. En koselig historie blandet med skrekk og vondter.

Har kommet inn i en ond sirkel som gjør at jeg tenker at det gikk forholdsvis bra på forrige ks (under omstendighetene) så hvorfor skal det gå bra nå?

Jeg kjenner at jeg har mer erfaring denne gangen, og skal gjøre noen små forebyggende ting. Men jeg trenger noen flotte ks historier nå, før jeg kreperer :)

Noen som gidder?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142676434-kjenner-nervene-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal ha ks i slutten av april, pga av kompisert fødsel sist som endte i ks. Akkurat nå gleder jeg! Snakket med min bestevenninne som fødte i går. Hun er utslitt og ikke seg selv, kjente at det gjorde så jeg gledet meg til ks. Er jo litt spent som deg jeg også :) Denne gangen er det planlagt, sist var det uten særlig hast da.

Tenk så fantastisk det skal bli å ikke være utslitt :) Jeg sitter også igjen med en solskinnshistorie siden sist. Her er linken:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/139342247

Min var helt fantastisk. Ikke vondt i det hele tatt!

Måtte nesten legge litt på da jeg så at mange av de andre som hadde født vaginalt hadde det mer vondt en meg på fødeavdelingen, siden de også hadde det vondt under fødselen.

Det å "gå glipp" av en fødsel som mange snakker om kan ikke jeg tenke meg, jeg kjente ingenting under snittet og hadde kjente/kjenner det minimalt etter. Jeg føler meg kjempeheldig som hadde keisersnitt.

Bad om smertestillende når jeg hadde det litt vondt, de fikk jeg 4 timer i døgnet (be om to som virker sammen, som voltaren og paracet).

Jeg ble stiftet sammen, de var det også en drøm å fjerne.

Håper du klarer å legge vekk tankene og se positivt på keisersnittet ditt og at du får en like fin opplevelse som meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...