EgG Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Jenta mi er en sunn og frisk baby og hun sover natten igjennom (ca 19.30 til 07.00), men på dagen får jeg ikke henne til å sove noe særlig. Hun sover 2 x 45min. Synes dette er litt lite eller? Og hva i alle verden skal jeg gjøre når vi etter hvert skal kutte den ene duppen? Jeg står å vugger vognen i opp til 30min, men hun ligger der bare, uten å sovne....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Vi gikk ned til bare en blund om dagen da hun var 10 mnd gammel, fordi jeg måtte bruke eeevigheter på å få henne til å sovne til den 2. blunden. Dette resulterte i èn lang blund på 2-3 timer, istedet for to korte, og en mer fornøyd baby og mamma=)
EgG Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2010 Ja, jeg har vurdert dette, men jeg ser ikke helt at vi får det til. Hun våkner ca 6.30/7 på morgenen og da er hun stuptrett ved 9.30/10 tiden. Skal hun ha kun 1 dupp så må jeg jo holde henne oppe til etter lunsj, ca 11.30 og det ser jeg for meg at kan bli vanskelig når hun er så trett til "normal" dupp tid. Eller er det bare vanskelig oppe i hodet mitt?
EgG Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2010 Ja, jeg har vurdert dette, men jeg ser ikke helt at vi får det til. Hun våkner ca 6.30/7 på morgenen og da er hun stuptrett ved 9.30/10 tiden. Skal hun ha kun 1 dupp så må jeg jo holde henne oppe til etter lunsj, ca 11.30 og det ser jeg for meg at kan bli vanskelig når hun er så trett til "normal" dupp tid. Eller er det bare vanskelig oppe i hodet mitt?
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 vi kuttet dupp nr 2 når snuppa var rundt året.. da hun var ca 10 mnd så sto vi opp i 8tiden om morgenen og hun sov igjen i 10 tiden og sov en times tid og igjen i 2-3 tiden og sov en times tid og var kveld 8-9 tiden. men ble mye bal da hun begynte ibhg.. (8mnd) så til slutt kuttet vi ut den siste luren og drødde luren til 12. og da var hun trøtt og sov 2 timer.. å det gjør hun avogtil ennå, men nå er hun 2 år og har ikke behov for å sove på dagen hver dag..
EgG Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2010 Mrs. Fix It- stor+liten: Ble hun ikke fryktelig klar og sliten når hun gikk fra å sove i 10 tiden til plutselig å sove i 12 tiden? Jeg tenker de samme tankene når det gjelder snuppa mi, men synes det virker så drøyt å holde henne våken 2 timer lengre enn hva normal sovetid for henne er.
EgG Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2010 Mrs. Fix It- stor+liten: Ble hun ikke fryktelig klar og sliten når hun gikk fra å sove i 10 tiden til plutselig å sove i 12 tiden? Jeg tenker de samme tankene når det gjelder snuppa mi, men synes det virker så drøyt å holde henne våken 2 timer lengre enn hva normal sovetid for henne er.
EgG Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2010 Mrs. Fix It- stor+liten: Ble hun ikke fryktelig klar og sliten når hun gikk fra å sove i 10 tiden til plutselig å sove i 12 tiden? Jeg tenker de samme tankene når det gjelder snuppa mi, men synes det virker så drøyt å holde henne våken 2 timer lengre enn hva normal sovetid for henne er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå