Gå til innhold

Ang. det å kjenne spark

Anbefalte innlegg

da jeg vargravid med første mann kjennte jeg ett svakt spark for første gang i uke 15. Tok vel to uker så begynnte jeg å kjenne sprakene hardere

andre gang kjennte jeg svake sprak i uke 14. gikk ikke lang tid før jeg kjennte hardere og mer regelmessige spark.

nå er jeg gravid for tredje gang. TROR jeg har kjennt sprak siden uke 14/15. men jeg føler det er så svakt at jeg ikke klarer å si det sikkert. Er nå 17 uker. Synes det er rart at jeg ikke kjenner det lika bra som de andre gangene. Sies jo at man kjenner det tidligere for hver gang.

jeg vet barnet er i live. men hvordan er det med dere og sprak??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142676352-ang-det-%C3%A5-kjenne-spark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, den ligger bak. I min andre graviditet lå den foran, men det varden graviditeten jeg kjennte sprakene tidligst;) Forskjellen på sprakene på nr.1 og 2 var at sprakene ble aldri like sterke hos nr.2 som hos nr.1.

denne gangen ligger morkaken også bak. Synes det er rart jeg at jeg ikke kjenner noe gode sprak når jeg har gjort det så tidlig før. men dte kommer vel

De kommer nok tidsnok, kjente færre spark nå andre gang, som var litt skuff, men etter uke 20 skulle man tro hun aldri sov der inne :P

Men det er jo mulig den sparker mye innover og ikke så mye ut mot magen? Har hørt at da kjenner man ikke bevegelse så godt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...