Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #1 Skrevet 14. desember 2010 Huff, nå synes jeg synd på min snille mann. Jeg hadde med meg ungene på skøytebanen, noe som i utg.pkt er galskap i 17 minus. Men så klarer jeg å låse nøklene inni bilen!! Fikk lånt tlf og ringt mannen. Vi har ingen ekstranøkkel, Jippi!! :-) Han kjører meg og ungene hjem, og kjører tilbake med spett og ståltråd, for å dirke opp låsen. Har så dårlig samvittighet for at jeg er et slik surrehue. Nå har han vært borte ganske lenge, så han fryser nok godt nå. Snille mannen min!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Snille mannen din Prøv å ha en kopp varm gløgg/kaffe/kakao til når han kommer hjem, så tilgir han deg nok ganske snart
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Ja han er snill som ordner for deg Men han er sikkert en slik manne mann som føler seg litt barsk for at han redda "en jomfru i nød". Føler seg sikkert så barsk som løser problemet for deg atte ;-) Kok han en good varm kopp med kakao.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå