Gå til innhold

Gravid uten særlig symptomer

Anbefalte innlegg

Testet positivt for noen dager siden, og jeg utrolig glad! Men samtidig er jeg litt bekymret også fordi jeg har så lite symptomer. Ifølge kalenderen skal jeg være 5+3 i dag, men kjenner meg svært lite gravid. Har kun svake menssmerter, voksesmerter i bena og ømme brystvorter. Hadde sett for meg å ligge over doskåla på denne tiden. Må nesten si meg litt skuffet, har så lyst å kjenne det skikkelig på kroppen! Men dette kommer vel kanskje etterhvert? Flere som har det som meg her?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142676041-gravid-uten-s%C3%A6rlig-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig å se et bankende hjerte, må være veldig stort! Gleder meg virkelig til å kjenne litt mer til babyen. Skal til legen allerede i morgen da. Vet det er tidlig, men kan nesten ikke tro at jeg er gravid, så håper legen kan bekrefte noe også:)

Lykke til til dere andre gravide jenter:D

Annonse

Jeg er 8 uker imorgen og har ikke hatt noe kvalme i det hele tatt. Så vi er flere! :-)

Men har ømme brystvorter, da, og murringer i magen både titt og ofte. Så slik sett merker jeg at noe er på gang. Er ikke så veldig skuffet over lite symptomer nå, anser meg istedet for heldig. Vi kommer nok uansett til å kjenne det i hele kroppen vi også, i 2. og 3. trimester! ;-)

Lykke til videre!

jeg la inn et ganske likt innlegg her da jeg var 6uker på vei.. kjente ingenting.. så gikk d ett par dager.. å nå syns jeg egentli ikke gravidtilværelsen ikke er noe særli stas.. jeg er sykmeldt pga veldi kvalme, sliter me luftsmerter, kviser popper opp hvor som helst, og puppene min er veldig vonde.. så ikke snakk så høyt om at du er i bra form, du kan komme til å angre på at du har sagt d ;) hehe..

var på ultralyd i dag å fikk se årsaken til kvalmen, og det var ganske fantastisk.. :) er 8+3 i dag

for din del håper jeg at du fortsetter å være i bra form.. lykke til :)

Takk for så mange svar!

Jeg er 6 uker i dag, og synes helt ærlig symptomene har avtatt de siste dagene. Så lenge alt står bra til skal jeg vel egentlig ikke klage, men hadde ikke hatt noe imot å kjent det mer på kroppen:)

Annonse

jeg er 11 uker å eneste jeg har merket er ømme bryster å litt ekstra trøtt :) første svangerskapet var jeg så å si dårlig de 3-4 første mnd så utrolig glad jeg slipper unna nå ;)

så er vel i grunn bare å være glad til at en slipper unna kvalmen å alt annet :)

Jeg er i uke 8 og har ingen symptomer egentlig.. Var litt kvalm i uke 6 vel.. Men da visste jeg ikke at jeg var gravid og trodde det var omgangssyken.. hehe.. Men nå i uke 8 som jeg endelig vet jeg er gravid har jeg null symptomer.., bortsett fra liten kul på magen :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...