Gå til innhold

IKM i dag, fortsat negativ test men heller ingen tegn til TR.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi opp håpet? Testen i dag og i går, helt negativt begge to!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker sånn at jeg ikke gir opp håpet før tr har ankommet- så i mine øyne er det ennå håp :)

Her kom TR i dag, minst en dag forsinket. Ja ja, da er det på'n igjen.

Lykke til i dagene som kommer, håper det er en grunn til at tr ikke har dukket opp!

Skrevet

Har testet meg 13 og i dag blendahvite tester. Venter på TR som jeg skulle ha 12 des. Har mistet håpet og tror kroppen lurer meg.

Skrevet

OBS

Glemte jeg er så negativ. MEN HÅPER DET ER BOLLER I OVNEN MED DEG. GOD JUL TVI TVI

Skrevet

Enig med Lillemor -09, har ikke tr kommet, er det enda håp :o)

Skrevet

Jeg pleier å ha ganske menssmerter også, har ikke det. Håpet er der fortsatt, men vanskelig!!!! klarer ikke spare testene til morgenurin heller, burde jo det da...

Testet negativt med nr en selv etter IKM ikke kom..

Håpe håpe håpe! Skjønner ikkke hvorfor det tar så lang tid å bli gravid, jeg er jo i "min beste alder" og har brukt EL tester hver mnd i 5 mnd nå..

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du fikk positiv test med førstemann da?

Skrevet

Det husker jeg ikke, 5 år siden og det kom litt brått på for å si det sånn. Den gangen var det så enkelt som å ha glemt noen piller! (heldigvis)

Men jeg mistet mensen, tok test fikk ikke mensen og tok en test til.. Dro til slutt til legen fordi jeg trodde det var noe galt! Først da fikk jeg en positiv test. Så jeg vil tippe iallefal en uke over mensen, om ikke mere!

Har det sammenheng tror du?

Skrevet

Krysser fingrene for at det går rette veien for deg!

Måtte trekke litt på smilebåndet ang at du ikke har "tid" å vente til morgenen med å teste. Been there done that for å si det sånn (; MEN neste pp blir det andre boller med testingen! (sier jeg nå hvertfall...)

Skrevet

ja haha, det sier jg hver gang også.. Nå skal jeg vente med å teste.. Blir dyrt også, kunne jo fylt opp ett helt skap med babyklær for prisen av de testene! Er jo egentlig bare å vente på mens istedenfor all den testingen, meeen det er lettere sagt en gjort. Iallfall når man stadig finner noen symptomer ;)

Skrevet

Kanskje...

Det virker ut som om at det for noen tar litt lenger tid før hcg-nivået stiger nok til å gi utslag på test ved ikm.

Mener ikke å gi deg noen falske forhåpninger, men siden det har skjedd før, så kan det skje igjen (sen positiv test) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...